۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۴۶۵۸۷
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری حوزه خواهران

برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری حوزه خواهران
چگنی نژاد از برگزاری طرح آموزشی ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری خواهران خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی طی سه دوره برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمدچگنی نژاد، صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی هنری ویژه خواهران استان خبر داد و گفت: این دوره با رویکرد آموزش و توانمند سازی مدیران برگزار می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه نخستین دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران استان لرستان 9 آذر ماه جاری در خرم آباد برگزار می شود، افزود: الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران این کانون ها از اهداف برگزاری این دوره است.

وی با اشاره به اینکه طرح آموزشی خواهران طی سه دوره برگزار می شود، ادامه داد: دوره اول حضوری و با شرکت 36 نفر از مدیران کانون های خواهر استان لرستان و دوره دوم به صورت غیرحضوری و متمرکز از طریق سامانه آموزش ستاد کانون های مساجد (بچه های مسجد) توسط اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد کشور برگزار می شود.

چگنی نژاد خاطرنشان کرد: دوره سوم آموزش مدیران کانون های فرهنگی هنری خواهران به صورت حضوری و متمرکز در تهران با دعوت از مدیران کانون های تخصصی خواهران برگزار خواهد شد.

وی آموزش مهارت های مدیریت و رهبری در تشکیلات، آشنایی با عرصه های حضور اجتماعی زن و راهبردها و راهکارها و آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده را از سرفصل های محتوایی این دوره آموزشی عنوان کرد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد یادآور شد: 528 کانون فرهنگی هنری در استان فعالیت دارند که از مجموع این تعداد کانون، 36 کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران و مابقی کانون فرهنگی هنری عمومی هستند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات