۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۴۶۶۹۲

فلسطینی‌هایی که در کودکی اسیر شدند و در جوانی آزاد شدند

فلسطینی‌هایی که در کودکی اسیر شدند و در جوانی آزاد شدند
رژیم صهیونیستی در جریان تبادل اسرا، اخیرا کودک‌های اسیر شده را آزاد کرده است اما این کودکان دیگر کودک نیستند بلکه جوان آزاد شده‌اند!

تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و حماس به صورت مرحله‌ای در حال جریان است. در چارچوب توافق بین حماس و رژیم تلاویو، حماس ۱۳ اسیر اسرائیلی و اسرائیل نیز ۳۹ اسیر فلسطینی را روز گذشته آزاد کردند. اخبار خوشحالی فلسطینیان و تشکر اسرای آزاد شده از مقاومت مردم غزه، اخبار داغ رسانه‌های جهان تبدیل شده است. طبق توافق رژیم صهیونیستی باید زنان و کودکان اسیر فلسطینی را آزاد کند ولی آنچه که دوربین رسانه‌های جهان به تصویر کشیدند تصاویر جوانانی است که به تازگی آزاد شده‌اند! سوالی که در ذهن مخاطبان پدید آمد این بود که آیا این جوانان، همان کودک‌های زندانی‌اند که طبق توافق باید آزاد شوند؟ پس چرا به‌جای کودکان، جوانان آزاد شده‌اند؟!
 


جواب ساده است، آنها در کودکی بازداشت شده‌اند و بدون تعیین تکلیف، سال‌ها در زندان‌های رژیم صهیونیستی قد کشیده‌اند و حالا تبدیل به جوان فلسطینی شده‌اند. یکی از این کودکان، جوانی به نام «احمد مناصرة» است که در کودکی بازداشت شده و حالا بعد از ۸ سال آزاد شده است!
 


تصاویر بازجویی خشن از این کودک توسط افسر اطلاعات اسرائیل در اسارت منتشر شده است.
 

 


در سال ۲۰۱۵ در جریان مجروحیت و بازداشت احمد مناصره ویدیویی منتشر شد که در این ویدئو صهیونیست‌ها در حال فحاشی به او هستند و خطاب به او با الفاظی رکیک می گویند: «بمیر مادر به خطا!»
 

در جریان آزادی اسرا، ویدیویی دیگر از یک جوان فلسطینی آزاد شده منتشر شده است که تصویر بازداشت این کودک و آزادی پس از ۷ سال به تصویر کشیده شده است.
 کودکان زیادی در بند اسارت رژیم صهیونیستی‌اند که سال‌ها بلاتکلیف در زندان مانده و از ملاقات منع شده‌اند.
 

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات