۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۹۰۱۶۹
عضو سازمان آزادیبخش فلسطین در برنامه ریچارد مدهرست؛

فرار 6 مبارز فلسطینی و پیروزی مقاومت

فرار 6 مبارز فلسطینی و پیروزی مقاومت
برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست»(The Communiqué with Richard Medhurst) به بررسی فرار شش مبارز فلسطینی از زندان اسرائیل و تحقیر رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

به گزارش سرویس ببین الملل خبرگزاری رسا، «اعلامیه با ریچارد مدهرست» در برنامه این هفته خود به بهانه فرار شش مبارز فلسطینی از زندان گیلبوآ که به امنیت بالایش مشهور است، نگاهی دارد به نتایج این اقدام شجاعانه که یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت اشغال محسوب می‌شود و تحقیر اسرائیل را در دنیا به دنبال داشته است.

ریچارد مدهرست مجری برنامه به این نکته اشاره دارد که زندانیان فلطسینی از یک قاشق برای تونل زدن از زیر زندان استفاده کرده و به راحتی از40 نگهبان، سه برج مراقبت، دیوار، سیم خاردار، دوربین‌ها و سگ‌های نگهبان گذر کردند.

مجری برنامه در گفت‌وگو با دکتر حنان اشراوی، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین به بررسی ابعاد این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت و اثرات آن بر وجهه و اقتدار پوشالی رژیم اشغالگر قدس می‌پردازد.

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین به این موضوع هم اشاره دارد که از آنجا که حماس گفته است دیگر مبادله اسرا بدون شش مرد اهل گیلبوآ انجام نمی‌شود، این مسئله تضمین می‌کند که آنها در صورت دستگیری مجدد هم به هر حال آزاد خواهند بود.

برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» به کارگردانی ساتراپ شجاعی دوشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش این برنامه سه‌شنبه ساعت ۰۵:۰۰، ۱۹:۰۰ و ۰۳:۰۰، چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰ و روز جمعه ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود./۹۸۸/

ارسال نظرات