۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۷۴۶۷۱۷

هزار نفر از نخبگان حوزوی به راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند

هزار نفر از نخبگان حوزوی به راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند
تعداد ۱۰۰۰ نفر از نخبگان حوزوی، طلاب، مبلغین، اساتید و مسئولان سراسر کشور به راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در سال جاری به صورت آزمایشی ۱۰۰۰ نفر از نخبگان حوزوی، طلاب، مبلغین، اساتید و مسئولان از سراسر کشور با همکاری حوزه علمیه و سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور به راهیان پیشرفت اعزام می شوند.

 این اردو تا نیمه بهمن ماه سال جاری به شکلی که مشکلی برای تحصیل طلاب ایجاد نشود، ادامه دارد و در سایر استان ها که ظرفیت های ویژه دارند صبرگزار خواهد گرفت.

 راهیان پیشرفت در امتداد راهیان نور است، در واقع خروجی راهیان نور به خودسازی و راهیان پیشرفت به جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی بر می گردد.

راهیان پیشرفت عمق راهبردی کلام و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد توسعه و پیشرفت کشور را نشان می دهد و کسانی که از نزدیک این پیشرفت ها را مشاهده می کنند خودباوری را حس خواهند کرد.

۱۰۰۰ نفر از نخبگان حوزوی به راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند

در اردوی راهیان پیشرفت استان هرمزگان، طلاب استان البرز و منطقه کاشان شرکت داشتند و از نزدیک با پیشرفت ها آشنا شدند و این کار بزرگ با حمایت های آیت الله اعرافی و آیت الله حسینی بوشهری رقم خورد که در حوزه های علمیه در سال های قبل نبوده و کار جدید و بی نظیری زمینه ها و ظرفیت هایی ایجاد شده تا همه طلاب و مبلغین و اساتید در اردوهای راهیان پیشرفت حضور پیدا کنند.

در این اردو راهیان پیشرفت که حوزه علمیه این اردو رو در سرار کشور برگزار کرده است که روحانیت محترم تمام استان از مبلغ ها و نخبه های استانی و مسولین حوزه‌ای برای بازدید کردند از دستاورد پشیرفت انقلاب اسلامی در زمینه نظامی کارخانجات و ساخت کشتی ها و پالایشگاه های نفتی پتروشيمي بازدید داشته باشند تا بتوانند مبلغین خوبی برای دستاوردهای که نظام مقدس داشته است را برای دیگران تبلیغ داشته باشند.

این اردو چند روزه راهیان پیشرفت در استان هرمزگان در بندر عباس اجرا می شود که از ظرفیت های تجهیزات نظامی نیروی دریا  و کارخانجات بزرگ و  شرکت های بزرگ کشتی سازی و بازدید از  پلایشگاه پترو شیمی در این استان هرمزگان در بندر عباس به صورت میدانی بازدید قرار گرفت.

ارسال نظرات