۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۷۴۶۷۳۰
آیت الله کعبی در گفت‌وگو با رسا:

مقاومت، پیروزی طوفان الاقصی را تثبیت می‌کند/ جنگ طولانی مدت منجر به مرگ تدریجی اسرائیل خواهد شد

مقاومت، پیروزی طوفان الاقصی را تثبیت می‌کند/ جنگ طولانی مدت منجر به مرگ تدریجی اسرائیل خواهد شد
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به محقق نشدن اهداف از پیش تعیین شده رژیم صهیونیستی در تجاوز به فلسطین، مقاومت حماس و مردم غزه را تثبیت کننده عملیات طوفان الاقصی دانست.

آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به عدم دست یابی رژیم صهیونیستی به خواسته های خود در جنگ با مردم غزه و حماس اظهار داشت: اهداف از پیش تعیین شده رژیم صهیونیستی نابودی حماس به صورت کامل و آزادی بدون قید و شرط اسرای خود، توسط حماس بود که به هیچ کدام از این اهداف دست پیدا نکرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی مجبور به مذاکره با حماس شده و تن به آزادی اسرای فلسطینی به صورت یک به سه داد؛ علاوه بر این 185000 صهیونیست از سرزمین های اشغالی مهاجرت کردند که 48 درصد آنان اظهار داشتند که دیگر به این سرزمین برنمی گردند و بیش از 150000 نفر جنگ زده شدند.

آیت الله کعبی بیان داشت: نزدیک به 350 خودرو و ماشین جنگی و تانک های رژیم صهیونیستی توسط مقاومت نابود شده و از 46000 نیروی مقاوم و آماده مقاومت حماس، تنها کمتر از 3 تا 4 هزار فرد مقاومت درگیر جنگ شده اند و بقیه هنوز وارد میدان نشدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به آمادگی های خوب مقاومت حماس برای ادامه درگیری و شسکت رژیم صهیونیستی افزود: هنوز زیرساخت های مقاومت برای یک نبرد طولانی فراهم بوده و رژیم صهیونیستی بازنده تردیدناپذر عملیات بزرگ و تاریخی طوفان الاقصی است؛ چراکه رژیم صهیونیستی نتوانست شکست و تحقیر تاریخی خود را ترمیم کند؛ درحالی که مقاوت توانست پیروزی عملیات طوفان الاقصی را تثبیت کند که این دستاوردی بزرگ است.

آیت الله کعبی جنایت های جنون آمیز رژیم صهیونیستی در غزه را مشابه جنایت های جنون آمیز صدام در هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان داشت: در دفاع مقدس هر زمان که رزمندگان اسلام در سطحی بزرگ پیروز می شدند، صدام به شکل جنون آمیز به کشتار مردم بی پناه و مظلوم شهرها روی می آورد و با موشک های بزرگ و تسلیحات مختلف دست به جنایت می زد.

وی افزود: قتل عام مردم غزه، رژیم صهیونیستی را نزد افکار عمومی آزاده و مستقل جهان بی اعتبار کرد و هرکاری که بتواند اعتماد برباد رفته را برگرداند، دیگر میسر نخواهد شد؛ چراکه امروز مقاومت غزه، پشتوانه افکار عمومی آزادی خواه جهان را به همراه دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به یکپارچکی و هماهنگی مردم غزه با مقاومت و حماس اظهار داشت: یکپارچکی مردم غزه با مقاومت، پیروزی دیگر مقاومت و حماس است؛ چراکه رژیم صهیونیستی بسیار تلاش کرد تا با قتل عام، بالابردن هزینه مقاومت و پیروزی طوفان الاقصی بین مردم و رزمندگان حماس فاصله اندازد؛ اما مردم و حماس دست یکپارچه ای هستند که همچون ساختمانِ به هم فشرده در یک جبهه بر علیه رژیم صهیونیستی می جنگند.

وی افزود: امروز مقاومت با نشاط بوده و آماده عملیات های بزرگ و رقم زدن طوفان الاقصی های بیشتر هستند و مقاومت عراق، لبنان و یمن به مقاومت حماس پیوسته اند و ایران اسلامی نیز همواره به عنوان خاستگاه، پایگاه و قرارگاه مرکزی مقاومت اسلامی است.

آیت الله کعبی اظهار داشت: امروز مرز راهبردی مقاومت اسلامی بستر را برای پیروزی های بزرگ در مقابل استکبار رژیم صهیونیستی که رو به زوال و فراموشی است فراهم کرده و منجر به مرگ تدریجی صهیونیسم در جنگی طولانی مدت خواهد شد؛ درحالی که رژیم صهیونیستی نمی تواند طراحی جنگ دراز مدت کند و به همین خاطر پایان تجاوز و پیروزی مقاومت فلسطین نزدیک است.

ارسال نظرات