۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۷۴۶۸۷۰
مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز:

دستاورد مهم طوفان الاقصی، ایجاد خیزش بی‌سابقه جهانی علیه رژیم صهیونیستی بود

دستاورد مهم طوفان الاقصی، ایجاد خیزش بی‌سابقه جهانی علیه رژیم صهیونیستی بود
حجت الاسلام جاوید گفت: دستاورد بزرگ طوفان الاقصی باز شدن افق های جدید در مقاومت اسلامی بود که شاهد گشودن جبهه جدیدی علیه اسرائیل توسط یمن بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام محمدمهدی جاوید مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز در نشست اندیشه سیاسی اسلام و انقلاب اسلامی با اشاره به تحولات فلسطین به تاریخچه اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی پرداخت و گفت: سال ۱۹۱۷ طی قرارداد بالفور به واسطه انگلستان رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته شد و شرایط برای تجمع یهودی‌ها فراهم گردید.

وی افزود: از این رو تعارض‌هایی بین اعراب و اسرائیل صورت گرفت که اردن، مصر و سوریه وارد جنگ با اسرائیل شدند و در مدت ۶ روز ارتش این سه کشور منهدم شد چراکه قدرت نظامی اسرائیل توسط آمریکا و انگلیس تامین می گردید و در این نبرد ۶ روزه بخشی از بلندی‌های جولان و بخشی از صحرای سینا به تصرف اشغالگران درآمد و پس از آن قدرت اسرائیل افزایش پیدا کرد.
 
مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز اظهارداشت: امروز کارتل‌های بزرگ صنعتی دنیا، سرمایه‌داران بزرگ یهودی و لابی‌های صهیونیستی هستند که حاکمیت آمریکا را معین می‌کنند و از این روز با وجود همه مخالفت‌ها و تظاهرات‌هایی که در نیویورک و سایر شهرهای آمریکا صورت گرفت اما آمریکا از اسرائیل حمایت می کند چراکه شیشه عمر آمریکا در اختیار اسرائیل است و اگر آمریکا دست از حمایت از اسرائیل بردارد حتماً انتخابات آتی آمریکا تحت تاثیر لابی‌های صهیونیستی خواهد بود.
 
وی اضافه کرد: موش دایان وزیر دفاع وقت اسرائیل پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت که انقلاب اسلامی ایران باعث لرزه در ارکان اسرائیل شد و همین اتفاق هم افتاد و امام خمینی از همان ابتدا فرمودند که اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود و دیدیم پس از پیروزی انقلاب اسلامی هسته‌های مقاومت در کشورهای اسلامی شکل گرفت و با حمایت های ایران بود که حزب الله در لبنان با رهبری سید حسن نصرالله قدرت پیدا کرد و توانست مقابل اشغالگری های آمریکا و صهیونیست ایستادگی کند.
 
این استاد حوزه اذعان نمود: حماس اطلاع یافته بود که اسرائیل قصد دارد یک حمله گسترده و همه جانبه را برای نابودی غزه و از بین بردن حماس آغاز کند از این رو حمله حماس به اسرائیل و سرزمین‌های اشغالی و گرفتن اسیر از آنان یک حمله پیشگیرانه بود و توانست رژیم غاصب را غافلگیر کند.
 
وی در ادامه به دستاوردهای طوفان الاقصی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از دستاوردهای مهم طوفان الاقصی ایجاد یک خیزش بی‌سابقه جهانی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی بود و همچنین دستاورد بزرگ دیگر طوفان الاقصی باز شدن افق های جدید در مقاومت اسلامی بود که دیدیم یمن جبهه جدیدی را گشود و به سمت اسرائیل موشک پرتاب کرد و دو کشتی از اسرائیل را توقیف نمود.
 
حجت الاسلام جاوید بیان کرد: دستاورد دیگر طوفان الاقصی این بود که برای اولین بار حزب الله با اسرائیل می‌جنگید اما در جنگ نبود یعنی با وجودی که اسرائیل را مورد هدف قرار می‌داد اما اسرائیل جرات نداشت نیروی زمینی و زرهی خود را به سمت لبنان و حزب الله روانه کند. و این نوع وضعیت در جبهه مقاومت اسلامی به تعبیر مقام معظم و رهبری به معنای پیروزی فلسطین خواهد بود.
ارسال نظرات