۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۴۶۹۹۴
معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا مطرح کرد؛

فراهم شدن امکان آموزش مجازی در جامعه الزهرا

فراهم شدن امکان آموزش مجازی در جامعه الزهرا
خانم یوسفی با اشاره به برنامه های متنوع آموزش و مهارتی جامعه الزهرا(س) عنوان کرد: علاوه بر آموزش حضوری امکان آموزش مجازی برای کسانی که امکان شرکت در کلاس ها به صورت حضوری ندارند فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا(س) در نشست خبری آغاز پذیرش جامعه الزهرا سلام الله علیها در سال تحصیلی 1403 - 1404 که در سالن جلسات مدیریت جامعه الزهرا(س) با حضور مسئولین، اساتید و اصحاب خبر و رسانه برگزار شد، با اشاره به اینکه حوزه علمیه جامعه الزهرا(س) قریب به چهل سال مشغول فعالیت است، ابراز کرد: جامعه الزهرا(س) از 31 استان و 5 قاره جذب طلبه داشته است.

خانم یوسفی در ادامه با بیان اینکه نقطه امتیاز جامعه الزهرا(س) برنامه های منسجم در حین تحصیل و پس از تحصیل است، گفت: کار ویژه های برای فعالیت های بعد طلبگی تعریف شده است؛ 350 نفر از طلاب حوزه جامعه الزهرا(س) جذب آموزش و پرورش شدند، اگر بانوی می خواهد کنشگر اجتماعی و جمع بین وظایف خانوادگی و اجتماعی داشته باشد، حوزه بستر مناسبی برای این کار است.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه امسال مانند سال های گذشته در مقطع تحصیل سطح دو کسانی که معدل بالای 18 داشته باشند بدون آزمون کتبی پذیرش می شوند، اظهار داشت: افرادی که در المپیادها و مسابقات علمی حائز رتبه باشند از آزمون کتبی معاف هستند.

وی پذیرش طلاب سطح سه را از بین طلاب سطح دو جامعه الزهرا(س) و دانشجویان 73 رشته دانشگاهی متناسب با 13 رشته تحصیلی جامعه الزهرا(س) عنوان کرد و گفت: در سطح چهار، پنج رشته تحصیلی برای ادامه تحصیل طلاب خواهر فراهم شده است.

خانم یوسفی با اشاره به برنامه های متنوع و پذیرش تمام وقت و نیمه وقت جامعه الزهرا(ی) عنوان کرد: علاوه بر آموزش حضوری امکان آموزش مجازی برای کسانی که امکان شرکت در کلاس ها به صورت حضوری ندارند فراهم شده است.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه در کنار برنامه های آموزشی، برنامه های مهارتی متنوعی برای طلاب در نظر گرفته شده، افزود: کارویژه های پژوهش، تدریس و فعالیت های تبلیغی برای طلاب فارغ التحصیل در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظرات