۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۷۴۷۰۰۷
با حضور قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور؛

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کرمانشاه منصوب شد

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کرمانشاه منصوب شد
کرمانشاه ـ در حکمی حجت الاسلام محمد چقامیرزایی بعنواون مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در مراسمی که در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کرمانشاه منصوب گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام یوسف احمد،؛ مدیرکل سابق اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از سازمان‌های مفتخر در کشور است و در جریان‌سازی انقلاب نقش بسزایی دارد.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: تبلیغات اسلامی کرمانشاه در میان 31 استان کشور حائز رتبه اول است و به حمد خدا در این چند سال در مقابل تهدیدها محکم ایستادگی کرده‌ایم و تریبون رسای صدای اسلام بوده‌ایم.

وی گفت: افتخار ما این است که طی این چند سال سازمان تبلیغات اسلامی محل تفرقه نبوده است.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام چقامیزرایی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار داشت: طبق آیات قرآن هدف از خلقلت جن و انس برای بندگی و عبودیت خداوند متعال است لذا اگر بخواهیم بندگی را نشان دهیم خداوند راه آن را در اطاعت از ولی قرار داده است.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد: بنده تمام فلسفه وجود خودم را مطیع در امر مولا می‌دانم  انشاالله در طی مدت ماموریت برای احیای امر قرآن و اهل بیت(ع) مطیع امر امام زمان(عج) و در این راه حرکت می‌کنیم که بتوانیم مقدمه‌ساز ظهور باشیم.

در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام یوسف احمدی تجلیل به عمل آمد و حجت‌الاسلام محمد چقامیرزایی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کرمانشاه منصوب شد./1400/

ارسال نظرات