۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۴۷۰۷۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

اجرای طرح تاریخ شفاهی ادامه دارد

اجرای طرح تاریخ شفاهی ادامه دارد
حجت الاسلام هاشمی گفت: اجرای طرح تاریخ شفاهی ادامه دارد و ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا به شهرستان ها واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز در جلسه توجیهی و همفکری با مجریان طرح شفاهی در سطح استان لرستان گفت: اجرای طرح شفاهی در استان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته در برگزاری این طرح یک سری کم کاری ها در مقام عمل انجام شد، افزود: انتظار می رود این کاستی ها تکرار نشود و کارها به خوبی پیش برود.

وی ادامه داد: اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است و بهره مندی از این گنجینه برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل نو ضروری است.

حجت الاسلام هاشمی اظهار کرد: اجرای طرح تاریخ شفاهی فرصتی برای ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا و جانبازان و انتقال خاطرات آن دوران به نسل امروز است.

وی بیان کرد: دربحث تاریخ شفاهی و سند افتخار باید به اولویت ها توجه و تاریخ ضبط و نام تهیه کننده در طرح تاریخ شفاهی باید ثبت شود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به واگذاری طرح تاریخ شفاهی به شهرستان ها یادآور شد: در اجرای این طرح ناظر کیفی گزارشی از عملکردها را ارائه خواهد داد.

وی با تاکید بر تهیه کلیپ حین ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا گفت: انتظار می رود در زمان ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا از هر خانواده ای یک کلیپ یک دقیقه ای ضبط شود و در سایت های اطلاع رسانی منعکس شود.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: ثبت لرستان خاطرات
ارسال نظرات