۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۷۴۷۰۹۳
نماهنگ؛

مدرسه عشق

مدرسه عشق
بسیج، مدرسه‌ی عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سَر داده‌اند.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، بسیج در اندیشه رهبر معظم انقلاب و امام راحل مدرسه عشق و انسان سازی است و خود را یک بسیجی می دانند. رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار اخیر خود به بیانات امام راحل در باب بسیج اشاره کردند.

ایشان فرمودند:« بسیج، مدرسه‌ی عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سَر داده‌اند...درخت پُرثمری است که شکوفه‌های آن، بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق میدهد... افتخارم این است که خود بسیجی‌ام.... امام با آن عظمت که دنیا را تکان داد، تاریخ را تکان داد، میگوید «افتخارم این است که بسیجی‌ام». بعد میگوید: «من دست یکایک شما را میبوسم».شما بسیجی‌های امروز مخاطب این بیانید. امام نفرمودند بسیج دهه‌ی ۶۰، [فرمودند] بسیجی...»

امام خمینی (ره) نیز می فرمایند: «شما برادرها با قدرت ایمانی و با قدرت اسلامی این پیروزیها را به دست آوردید... من دعاگوی شما هستم و من شما را دوست می‌دارم شما برادران من هستید، فرزندان من هستید... من افتخار می‌کنم. مباهات می‌کنم به درگاه خدا که در یک همچو مقطع از زمان واقع شدم که جوانان ما این طور هستند... خدای تبارک و تعالی به داد ما رسید، به داد کشور ما رسید، به داد ملت ما رسید و شما جوانها را بسیج کرد، بسیج الهی شما را کرد که حفظ کنید این کشور را و دست رد به سینه تمام شیاطین و قدرتمندان بزنید و شما پیروز هستید.»

تعداد بازدید : 0
ارسال نظرات