۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۷۴۷۱۵۵
حجت الاسلام گودرزی تشریح کرد؛

جزئیات رویداد جامعه پرداز در کشور

جزئیات رویداد جامعه پرداز در کشور
حجت الاسلام گودرزی در نشستی خبری به تشریح ابعاد رویداد جامعه پرداز در کشور پرداخت.
به گزارش خبرگزاری رسا، نشست خبری جامعه پرداز با حضور مدیر رویداد جامعه پرداز کشور برگزار شد و ابعاد و جزئیات این رویداد مورد واکاوی قرار گرفت.
 
حجت الاسلام علی گودرزی گفت: رویداد جامعه پرداز در سه محور خانواده، هویت زن و فرزندآوری در استانها برگزار می گردد و تاکنون سه استان آذربایجان شرقی، سمنان و یزد پذیرای این رویداد بوده اند.
 
وی افزود: در ادامه و تا پایان اسفند ماه این رویداد در ۱۸ استان دیگر برگزار می گردد و ۱۵ و ۱۶ آذرماه در استان کرمان پذیرای فعالان سه حوزه موضوعی بالا خواهیم بود.
 
مدیر رویداد جامعه پرداز کشور ضمن اشاره به شرایط حضور در رویداد گفت: در این رویداد فقط مجموعه هایی حاضر خواهند بود که فی الحال دارای محصول یا خدمت معین باشند لذا مجموعه هایی که محصول یا خدمت معینی فعلا نداشته باشند فقط در دایره شناسایی رویداد قرار می گیرند ولی در رویداد حضور ندارند.
 
حجت الاسلام گودرزی افزود: که این رویداد بازدیدکننده بیرونی ندارد و تمام تلاش طراحان این رویداد همین است که مدیران موسسات و مجموعه ها خودشان با هم آشنا شوند.
 
وی بیان داشت: یکی دیگر از شاخص های این رویداد عدم حضور مسولین و سخنرانی آنها در طول رویداد است و بنای رویداد بر آن است که فقط در افتتاحیه و اختتامیه به صورت محدود در خدمت مسولین باشیم و این رویداد متشکل از افتتاحیه، نمایشگاه محصولات و معارفه، میز مساله محوری، تمرین عملیات مشترک و اختتامیه و معرفی عملیات های برتر است.
 
حجت الاسلام گودرزی در ادامه به میز مساله محوری اشاره کرد و گفت: در هیات رییسه میز مساله محوری یک فعال مردمی، استاد دانشگاه، مسول حاکمیتی با نگاه آمار و در نهایت دبیر محوری حضور خواهند داشت و پیرامون سه موضوع ازدواج، طلاق، جمعیت سه میز مجزا تشکیل می گردد.خروجی این میزها به صورت مکتوب در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
 
در پایان نشست به این نکته اشاره شد که کلیه خروجی های این رویداد در اختیار مسولین، فعالان و علاقه مندان مباحث حوزه خانواده و جمعیت در  اپلیکیشن خانمان قرار خواهد گرفت.
 
لازم به ذکر است این رویداد با حمایت معاونت جوانان وزارت‌ ورزش‌ و جوانان و بنیاد ملی خانواده برگزار می گردد.
ارسال نظرات