۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۷۴۷۱۷۱
حجت الاسلام عبدی خبر داد؛

تشییع و تدفین ۷ نفر از شهدای گمنام در کرمانشاه

تشییع و تدفین ۷ نفر از شهدای گمنام در کرمانشاه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام عبدی گفت: ۲۶ آذر ماه جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (ص)، در کرمانشاه شاهد تشییع و تدفین ۷ نفر از شهدای گمنام جنگ تحمیلی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی عبدی شامگاه دو‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: 26 آذر ماه جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (ص)، در کرمانشاه شاهد تشییع و تدفین ۷ نفر از شهدای گمنام جنگ تحمیلی خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیکر این شهدای گمنام بیستم این ماه جاری از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه وارد این استان می‌شوند و به مدت ۷ روز در هیئت‌های مذهبی این خط مهمان مردم مومن و شهید پرور این استان می‌باشند.

حجت الاسلام عبدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهدای عزیز ساعت ۱۰ صبح 26 آذر ماه از سمت میدان انقلاب کرمانشاه به سمت مسجد جامع این شهر با حضور مردم متدین و انقلابی برگزار می‌شود.

این استاد حوزه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جزئیات کامل‌تر برگزاری این مراسم بزرگ در آینده به اطلاع عموم شهروندان و هم استانی‌های عزیز خواهد رسید./1400/

ارسال نظرات