۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۴۷۳۸۵
امام جمعه روانسر:

خلف وعده از علائم نفاق است

خلف وعده از علائم نفاق است
کرمانشاه ـ ماموستا محمودی گفت: از علائم نفاق خلف وعده است و کسی که خلف وعده کند در مسیر غیر دین و ایمان گام نهاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملا محمد محمودی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان روانسر ضمن دعوت عموم مردم به تقوا و بندگی خداوند متعال در ادامه مطالب هفته‌ قبل مواردی را عموم مردم متذکر شد. 

امام جمعه شهر روانسر با اشاره به مطالب مطرح شده در سه هفته‌ گذشته مبنی بر ۲۱ حق برادر و خواهر مسلمان بر گردن یکدیگر، تحقق وعده‌ها و عمل به آن را یکی دیگر از حق و حقوق مسلمان در تقابل باهم برشمرد.

خطیب جمعه روانسر با بیان اینکه پیغمبر اکرم (ص) خلاف وعده را جایز نمی داند، تصریح نمود: از علایم نفاق خلف وعده است و کسی که خلف وعده کند در مسیر غیر دین و ایمان گام نهاده است.
 
وی افزود: به گونه‌ ای رفتار کنیم که دیگران به رفتار و اعمال ما بدگمان نگردند و حُسن‌نیت ما بر همگان ثابت شود چرا که بدعهدی سوءظن را بهمراه خواهد داشت. 

ماموستا ملا محمودی در ادامه با بیان اینکه مردم در وقت دلتنگی و مشکلات بایستی در جهت تعاون و همکاری با یکدیگر برآیند، یادآور شد: به حقوق یکدیگر احترام بگذاریم، از حسادت پرهیز کنیم، در مراسمات و آئین‌های مختلف اعم از شادی و غم به درستی ظاهر و حاضر شویم و در رفع احتیاجات دیگران قدم برداریم و از تمسخر دیگران دست بکشیم تا مورد لطف و رحمت خداوند رحمان قرار بگیریم.

خطیب جمعه روانسر در بخش دیگری از سختان خود ضمن تبریک روز دانشجو از صدور مجوز پزشکی قانونی شهرستان روانسر که سالهاست خاک می‌خورد خبر داد.

وی با اینکه پس از دیدار هفته جاری با دکتر خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان چندین قواره زمین از سوی خیرین شهرستان اهدا شده است از درخواست شهرستان برای بررسی زمین‌ها از طریق مراجع ذی صلاح استان گفت.

ماموستا محمودی در پایان تقویت روحیه‌ مسئولیت پذیری و پیگیری امور مختلف و کمک و مساعدت‌های مالی و معنوی از جانب مردم و مسئولین را بسیار حائز اهمیت در جهت تحقق اصلی‌ترین امور هر شهر و دیار برشمرد./1400/

ارسال نظرات