۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۷۴۷۴۰۸

بزرگترین بیمارستان سیار کشور با امکانات کامل در منطقه سیستان مستقر شد

بزرگترین بیمارستان سیار کشور با امکانات کامل در منطقه سیستان مستقر شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان وبلوچستان از استقرار بزرگترین بیمارستان سیار کشور با امکانات کامل در منطقه سیستان خبر داد و گفت: به مردم سیستان قول استقرار این بیمارستان را داده بودیم.
مصطفی میرحسینی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی بازدیدهای انجام شده و احصا مشکلات و شنیدن مطالبات مردمی به این جمع بندی رسیدیم که رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان مردم سیستان با توجه به دو دهه خشکسالی و شرایط حاکم در منطقه جزو اولویت‌های اصلی محسوب می شود.
 
وی افزود: در همین راستا بلافاصله پیگیری موضوع در دست اقدام قرار گرفت و سلسله جلسات تخصصی در سطوح استانی و ملی برگزار شد و تسریع در حل آن نیز توسط استاندار سیستان وبلوچستان تاکید شد.
 
به گفته میرحسینی؛ در نهایت این وعده صادق محقق شد و بزرگترین بیمارستان سیار کشور توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تمام ظرفیت و امکانات خود امروز در منطقه سیستان مستقر شد.
 
وی تاکید کرد: پیش از ورود این بیمارستان سیار، نیازسنجی های لازم صورت گرفت و ۴ خدمت درمانی تخصصی گوارش، ریه، چشم پزشکی و قلب جزو محورهای اصلی قرار گرفت که در کنار آنها نیز خدمات دیگر شامل دندانپزشکی، عمومی، ویزیت، تجویز و تحویل دارو نیز به صورت رایگان به مردم ولایت مدار سیستان ارائه خواهد شد.
 
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده قرار است از امروز این بیمارستان سیار به مدت ۱۰ شبانه روز به ارایه خدمت بپردازد تا همه مردم بتوانند از این امکان بهره کافی را ببرند.
 
میرحسینی با اشاره به وحدت و همدلی موجود در استان گفت: به فضل الهی کاهش آلام و خدمت رسانی به مردم به تکلیف شرعی و قانونی مدیران ارشد در سیستان وبلوچستان تبدیل شده و شبانه روزی برای تحقق آن گام بر می‌دارند.
 
وی خاطر نشان کرد: نقش بی بدیل استاندار سیستان و بلوچستان در تسریع و تسهیل این مهم غیرقابل انکار است و فرماندهی محترم سپاه سلمان استان نیز با توان لجستیکی و نیروی انسانی کارآمد سپاه، پای کار آمده که جای تقدیر دارد.
احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات