۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۴۷۴۰۹
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان:

امروز اتحاد و همبستگی بین آحاد جامعه بیش از هر زمانی ضروری است

امروز اتحاد و همبستگی بین آحاد جامعه بیش از هر زمانی ضروری است
اصفهان – ضابطی با اشاره به اینکه امروز کشور در جبهه جنگ نرم با دشمن قرار دارد گفت: امروز وحدت، اتحاد و همبستگی در بین آحاد جامعه بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سعید ضابطی پیش از ظهر امروز در هفتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: در ایام فاطمیه نمایش‌های فاخر «تحریف»، «کاخ خدعه» و «قهرمان آربابا» اکران خواهند شد.

وی افزود: با همکاری و مشارکت دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان نمایش «بیرق ماندگار» با اجرای گروه هنری سفیر با موضوع شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان کاشان به روی صحنه نمایش می‌رود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ابراز امیدواری کرد شورای فرهنگ عمومی شهرستان بتواند تأثیرگذاری زیادی در سیاست گذاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان داشته باشد.

ضابطی با اشاره به این که هنر در کشور زنده و پویا و ماندگار است، گفت: هنر، ارزش آفرین و تعالی بخش جامعه است و این هنرمندان هستند که در جامعه اندیشه سازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه حال جامعه زمانی خوب خواهد بود که حال هنرمندان آن خوب باشد، اظهار داشت: هنر خوب و متعالی، هنری است که توسعه بشری و شهری را به دنبال داشته باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان اقتصاد، سیاست، توسعه و موضوعات اجتماعی را در ذیل موضوعات فرهنگی دانست و با تأکید بر اینکه فرهنگ در راس همه امور است، ابراز داشت: هویت هر منطقه با فرهنگ آن منطقه گره خورده است.

ضابطی با اشاره به اینکه امروز کشور در جبهه جنگ نرم با دشمن قرار دارد و پیروزی در این میدان نیازمند وحدت و اتحاد همه آحاد جامعه است، افزود: امروز تقویت وحدت و اتحاد و همبستگی در بین آحاد جامعه بیش از هر زمان دیگری ضروری است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات