۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۴۷۴۶۷

رویداد رسانه‌ای حریر برگزار شد

رویداد رسانه‌ای حریر برگزار شد
رویداد رسانه‌ای حریر با موضوع زن، خانواده، رسانه؛ از هنجار تا ارزش برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، رویداد رسانه‌ای حریر با موضوع زن، خانواده، رسانه؛ از هنجار تا ارزش پیش از ظهر امروز جمعه ۱۷ آذر با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و جمعی از فعالان فرهنگی در مجموعه فرهنگی هنری آسمان، فرهنگستان هنر برگزار شد.

در حاشیه این مراسم کتاب عکس خانواده با شکوه ایرانی با موضوع سبک زندگی شاد خانواده ایرانی- اسلامی رونمایی شد. این کتاب در ۲۲۰ صفحه و توسط ۸۰۰ نفر از عکاسان توسط انجمن عکس سازمان بسیج هنرمان و بخشی از نهادهای فرهنگی منتشر شده است.

در رویداد رسانه‌ای حریر با موضوع زن، خانواده، رسانه؛ از هنجار تا ارزش، چهار میز قرار بود برگزار شود که میز اول با عنوان زن، رسانه، جنسیت با حضور فریبا علاسوند و میز دوم با عنوان تصویر خانواده ایرانی؛ از واقعیت تا مجاز با حضور سهیلا صادقی فسائی پیش از آغاز افتتاحیه برگزار شد.

همچنین میز سوم با عنوان اندام واره؛ خانواده؛ آرامش، خوشبختی با حضور رضا پورحسین و میز چهارم با عنوان سینما؛ تصویر جامعه فردا با حضور مجید شاه حسینی پس از آئین افتتاحیه درحال برگزاری است.

این امروز جمعه ۱۷ آذر در مجموعه فرهنگی هنری آسمان فرهنگستان هنر واقع در خیابان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)؛ نبش خیابان فیروزکوه، شماره ۴۷ برگزار شد.

ارسال نظرات