۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۷۴۷۴۶۹
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان: 

شیوه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مورد توجه قرار گیرد

شیوه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مورد توجه قرار گیرد
حجت الاسلام مهدوی نیا به اهمیت و ضرورت توجه آمرین به معروف و ناهیان از منکر به شیوه های لازم در این زمینه گفت: این عزیزان باید در دوره های آموزشی شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا در کارگاه آموزشی به منظور تقویت و تکمیل آموزش های لازم آمرین به معروف و ناهیان از منکر ویژه پاسداران تیپ ۵۷ سپاه استان لرستان، با اشاره به اقدامات ارزنده سپاه در جامعه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان به رشادت، شجاعت ودلاورمردی های تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در منطقه دربندی خان عراق که زبان زد خاص و عام بوده اشاره کرد و افزود: جوانان و نوجوانان ما باید نسبت این رشادت ها به آگاه شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه اولین آمر به معروف و ناهی از منکر خداوند متعال است که انسان ها را به خوبی ها امر و از بدهی نهی می کند، عنوان کرد: این مهم سیره پیامبران، امامان معصوم و انسان های با فضیلت است.

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اهمیت شیوه امر به معروف و نهی از منکر گفت: برخی انگیزه امر به معروف و نهی از منکر دارند، اما شیوه آن را نمی دانند که باید در این زمینه با آموزش های مستمر اقدام شود.

وی بیان کرد: برای موفقیت در این حوزه آمرین به معروف و ناهیان از منکر با شیوه های امربه معروف و نهی از منکر آشنا شوند.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: معاونت علمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان برای آموزش آمران به معروف در تمام اقشار جامعه این آمادگی را دارد به صورت گسترده با استفاده از اساتید تخصصی آموزش های لازم را ارائه دهد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات