۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۷۳۹۱۰۷
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

امر به معروف و نهی از منکر تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود

امر به معروف و نهی از منکر تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، شب گذشته در کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در جمع آمرین به معروف و ناهیان از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید تبدیل به یک تعامل اجتماعی شود.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر یاد گرفتی است، افزود: باید یاد بگیریم چه چیزی معروف و چه چیزی منکر بوده که در حوزه امربه معروف و نهی از منکر درست عمل کنیم.

وی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر باید تبدیل به یک باور عمومی و فرهنگ شود، اظهار کرد: امر به به معروف و نهی از منکر حوزه های گوناگونی دارد.

حجت الاسلام مهدوی نیا اظهار کرد: یک حوزه تخصصی امربه معروف و نهی از منکر نقش مردم نسبت به مردم است که مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی تصریح کرد: باید به شیوه های امر به معروف و نهی از منکر توجه شود و آموزش های لازم را فرا گرفت.

حجت الاسلام مهدوی نیا عنوان کرد: همه ما در حوزه مردم نسبت به مردم وظیفه داریم و این وظیفه در حد تذکر لسانی است که باید آموزش ببینیم چطور انجام دهیم.

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر گفت: از آمرین به معروفی که گواهی آموزشی از ستاد امربه معروف و نهی از منکر داشته باشند، حمایت خواهد شد./۸۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات