۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۷۳۸۷۵۸
امام جمعه بروجرد:

فرهنگ سازی لازمه احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه است

فرهنگ سازی لازمه احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه است
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه جامعه به احیای فریضه واجب امربه معروف ونهی از منکر نیاز دارد، گفت: در این راستا باید فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درلرستان، در رابطه با جایگاه امربه معروف و نهی از منکر ابیان داشت: امربه معروف و نهی از منکر دو واجب الهی بوده که به فراموشی سپرده شده اند و ستاد امربه معروف و نهی از منکر در راستای احیای این دو فریضه واجب رسالت خطیری بر دوش دارد.

امام جمعه بروجرد افزود: همانطور که نماز، روزه و حج واجب است، ستاد امربه معروف و نهی از منکر باید به خوبی به مردم القا کند که امربه معروف و نهی از منکر نیز واجب کفایی است.

وی خاطرنشان کرد: امربه معروف و نهی از منکر هر دو واجب الهی و از فروع دین هستند که با فرهنگ سازی و تبلیغ به موقع باید احیا شوند.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: مردم باید در برابر فریضتین امربه معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت کنند و هرکدام از آحاد جامعه عمل به امربه معروف و نهی از منکر را وظیفه خود بدانند.

وی با اشاره به اینکه یکی از منکرات رواج بی حجابی در جامعه است، اظهارکرد: بی حجابی قانون شکنی، خلاف شرع و دشمنی با خدا است و به وسیله خود مرد باید جلوی این منکرات گرفته شود./9451/

 

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات