۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۷۴۷۵۱۳

تشدید تحرکات نظامی آمریکایی در پایگاههای خود در سوریه از ترس انتقام مقاومت

تشدید تحرکات نظامی آمریکایی در پایگاههای خود در سوریه از ترس انتقام مقاومت
منابع خبری از تشدید تحرکات نظامی اشغالگران آمریکایی در پایگاههای غیرقانونی خود در سوریه از ترس ضربات موشکی و پهپادی مقاومت خبر دادند.

منابع خبری از تمرینات نظامی طولانی اشغالگران آمریکایی در پایگاههای غیرقانونی خود در حومه الحسکه و دیرالزور خبر دادند که بیانگر نگرانی آنها از ادامه حملات تلافی‌جویانه گروههای مقاومت است.

به‌گفته منابع خبری، بالگردهای ارتش اشغالگر آمریکا در ارتفاع پایین در آسمان شهر الحسکه و حومه آن و نیز در حومه دیرالزور شرقی به پرواز درآمد و همزمان صدای گلوله و انفجارهایی در داخل این پایگاهها شنیده شده است.

اشغالگران آمریکایی و متحدانشان همچنین با مهمات جنگی با مشارکت بالگردها و پهپادهای خود در پایگاههای غیرقانونی قسرک و تل‌بیدر در حومه شمال غربی الحسکه و پایگاه کونیکو در حومه دیرالزور شمالی تمرینات نظامی انجام دادند.

این تحرکات گسترده نظامی پس از آن صورت می‌گیرد که پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی طی یک روز هدف 11 عملیات تلافی‌جویانه گروههای مقاومت قرار گرفت.

گروههای مقاومت عراق تا کنون بارها مواضع و پایگاههای نظامی غیرقانونی اشغالگران آمریکایی را در سوریه و عراق در پاسخ به تجاوزات و جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و حمایت و همدستی آشکار آمریکا در ارتکاب این جنایات هدف قرار داده‌اند.

احسان قنبری نسب
منبع: تسنیم
ارسال نظرات