۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۴۷۵۳۱
معاون بین الملل حوزه‌های علمیه عنوان کرد؛

حمایت آمریکا از رژیم صهیونسیتی با پشتوانه توجیه آخرالزمانی است

حمایت آمریکا از رژیم صهیونسیتی با پشتوانه توجیه آخرالزمانی است
حجت الاسلام حسینی کوهساری با بیان این که صهیونیست ها کسانی هستند که معتقدند باید یهودیان به اورشلیم برگردند تا با تشکیل دولت، آخرالزمان شده و مسیح رجعت کند، حمایت آمریکا از رژیم صهیونسیتی را با پشتوانه توجیه آخرالزمانی دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مفید حسینی کوهساری معاون بین الملل حوزه‌های علمیه در هفتمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی که صبح امروز در سالن ایثار باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد با اشاره به جنایت های آمریکا در اقصی نقاط جهان اظهار داشت: آمریکا در طول عمر منحوس خود مرتکب جنایت های بسیاری شده که جنایت آنان در فلسطین یکی از بدترین و برجسته ترین جنایت های آنان است.

وی افزود: آمریکا تا به امروز تعداد ۴۴ بار قطعنامه هایی که بر علیه رژیم صهیونسیتی صادر شده را به نفع این رژیم در سازمان ملل وتو کرده است و این کشور علاوه بر حمایت های سیاسی و نظامی از رژیم صهیونیستی، از حمایت های اقتصادی نیز دریغ نکرده و حمایت های گسترده ای را در برنامه خود در حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی قرار داده است.

معاون بین الملل حوزه‌های علمیه بیان داشت: آمریکا از آغاز عملیات طوفان الاقصی ۱۷ میلیارد دلار کمک مستقیم به رژیم صهیونیستی کرده درحالی‌که رقم واقعی و غیررسمی آن بسیار بیشتر از این مقدار است.

حجت الاسلام حسینی کوهساری ابراز کرد: صهیونیست‌ها افرادی هستند که معتقدند یهودیان باید به اورشلیم و قدس بازگردند و اگر این اتفاق بیفتد آخرالزمان رخ‌داده و حضرت مسیح ظهور مجدد می‌کند و از این‌ رو تفکر صهیونیسم فقط اختصاص به گروهی از یهودیان ندارد؛ بلکه امروز شاهد شکل‌گیری گروه قدرتمندی از مسیحیان صهیونیستی به‌ویژه در ایالات متحده هستیم.

حمایت آمریکا از رژیم صهیونسیتی با پشتوانه توجیه آخرالزمانی است

وی با بیان اینکه این اعتقاد مشترک بین صهیونیست‌ها و مسیحیان سبب شده تا بین سران رژیم صهیونیستی و ایالات متحده پیوند ناگسستنی شکل بگیرد خاطرنشان کرد: علت حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی را باید در این مسائل جستجو کرد؛ چراکه طبق تعالیم مذهبی کنونی مسیحیت حمایت از رژیم صهیونیستی و کمک به شکل‌گیری دولت یهود در قدس، کمک به بشریت و بسترسازی جهت ظهور منجی با محوریت حضرت عیسی(ع) است.

معاون بین الملل حوزه های علمیه اظهار داشت: اعتقاد به رجعت حضرت مسیح با شکل‌گیری قدرت یهود در قدس، سبب شده تا آمریکا حاضر باشد هزینه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی در حمایت از رژیم صهیونیستی را پرداخت کند.

حجت الاسلام حسینی کوهساری بیان داشت: صهیونیست ها کسانی هستند که معتقدند باید یهودیان به اورشلیم(قدس) برگردند تا با تشکیل دولت، آخرالزمان شده و مسیح رجعت کند و این پروژه آخرالزمانی از ۴۰۰ سال پیش طراحی شده و ادامه داده می شود و آنان این اندیشه را به شدت در رسانه های خود تبلیغ و تبیین می کنند.

ارسال نظرات