۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۴۷۵۶۰
حجت الاسلام ایران نژاد تأکید کرد؛

ضرورت پرداختن به جهاد تبیین برای روشن سازی جنایات رژیم صهیونیستی

ضرورت پرداختن به جهاد تبیین برای روشن سازی جنایات رژیم صهیونیستی
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی گفت: به زودی زوال و نابودی این رژیم غاصب و نصرت الهی را در حق نیروهای مقاومت خواهیم دید.

حجت الاسلام محمد باقر ایران نژاد مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از تبریز، با اشاره به وقایع اخیر محور مقاومت و عملیات طوفان الاقصی تصریح کرد: خون پاک بچه های مظلوم فلسطین، اسرائیل غاصب را نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام ایران نژاد افزود: این که در کشورهای غربی و خود آمریکا تظاهرات سراسری و گسترده‌ علیه جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می شود، نشان از رسوا شدن مستکبران دارد و امیدوارم روز به روز این رژیم غاصب و شیطان بزرگ آمریکا منفور همه کشور های دنیا باشند.

استاد حوزه علمیه در رابطه با موج بیداری وجدان بشریت با دفاع از مردم مظلوم غزه، گفت: باید از تاریخ عبرت گرفت، زیرا هیچ ظالمی در دنیا پیروز نشده و هر چه به ظلم و جنایات خود افزوده باشند به همان اندازه زودتر نابود، خوار و ذلیل خواهند شد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی تاکید کرد: به زودی زوال و نابودی این رژیم غاصب و نصرت الهی را در حق نیروهای مقاومت خواهیم دید.

حجت الاسلام ایران نژاد با اشاره به وظایف رسانه ها در این برهه زمانی عنوان کرد: وظیفه همه‌ رسانه خصوصا رسانه هایی که در راه دین قلم فرسایی می کنند و یا خطبا، ائمه جمعه، عالمان اهل قلم، دانشمندان متدین، دانشجویان دانشگاه های کشور و طلاب حوزه های علمیه باید به دستور ولی امر مسلمین امام خامنه ای لبیک گفته و در جهاد تبیین شرکت کنند تا جنایات این رژیم غاصب برای همه روشن شود.

وحید نستوهی
ارسال نظرات