۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۷۴۷۶۸۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

راه نیروی انتظامی، راه حفظ نظام است

راه نیروی انتظامی، راه حفظ نظام است
حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه پرچم کشور ما را با نام حضرت علی(ع) می شناسند، گفت: راه نیروی انتظامی، راه حفظ نظام است، نظامی که بر پایه حب علی(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، بعدازظهر امروز در جلسه اخلاق کاربردی روحانیون بصیرت دینی و انقلابی روحانیون عقیدتی فراجا گفت: جایگاهی که امروز نیروی انتظامی در کشور و در بین مردم دارد حاصل آن تلاش هایی است که نیروهای عقیدتی سیاسی در جهت ارتقای فرهنگی، دینی، سیاسی، اعتقادی، معنوی و اخلاقی انجام داده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مجموعه روحانیون عقیدتی سیاسی ماموریت خطیری دارند و تلاش و کوشش و مجاهدت آنان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه افراد زیادی در اثر تبلیغ زبانی به شهادت رسیدند، مانند میثم تمار که بخاطر تبلیغ حب و مودت علی(ع) به شهادت رسید، گفت: زمانی نام علی بردن جرم بود، قطع دست و پا داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه اکنون با توجه به امنیت و آرامش کشور، زمینه تبلیغ دین و اسلام فراهم است، گفت: باید نگاهی به آن پیشینه و گذشته کرد و مسیری که ما طی کردیم تا به اینجا رسیدیم را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه(س) با این همه قدر و منزلت جانش را در راه ولایت و حب علی تقدیم کرد، و الگوی هگان است.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: گاهی این اجر همراه فداکاری با تقدیم جان است، راه نیروی انتظامی، راه حفظ نظام است، نظامی که بر پایه حب علی(ع) است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات