۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۴۷۶۹۹
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:

هدف رژیم صهیونیستی، نسل کشی و حفظ تمدن رو به زوال غرب است

هدف رژیم صهیونیستی، نسل کشی و حفظ تمدن رو به زوال غرب است
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تأکید کرد که هدف رژیم صهیونیستی، نسل کشی و حفظ تمدن رو به زوال غرب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی روز گذشته در اجلاسیه شهدای عشایری استان عنوان کرد: شهادت گنج و میراثی است که از انبیا و اولیای الهی به ما رسیده و باید آن را پاس بداریم و تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دهیم. 

وی افزود: ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت وظیفه ای همگانی است و همه باید به سهم خود در این  زمینه تلاش کنند.

امام جمعه تبریز گفت: شهدا با نیت الهی و آرمان های خداپسندانه پای در میدان جهاد و مبارزه با دشمنان گذاشته اند و قطعا قبل از جهاد اصغر، جهاد اکبر  یعنی جهاد با نفس خود داشته اند که به چنین مقام والائی رسیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اظهار کرد: آنچه این روزها از بمباران ها و کشتارهای بیرحمانه از مردم غیرنظامی غزه در سطح نسل کشی و فشار بر ای کوچ اجباری جمعیت، در معرض دیدگاه جهانیان قرار دارد، به نوعی نمونه ای از  جنایات صهیونیستها در طول ۷۵ سال گذشته است، اسرائیل همیشه اینگونه وحشی بوده است. 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در جنگ جاری غزه که به طور معجزه آسا و برخلاف همه محاسبات و معادلات، با وجود همه نوع جنایت جنگی صهیونیستها، همچنان دست برتر با مقاومت است

امام جمعه تبریز در پایان یادآوری کرد: هدف اسرائیل از این نسل کشی اول بقای نحس خودش است دوم حفظ تمدن رو به زوال غرب است.

وحید نستوهی
ارسال نظرات