۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۴۷۸۱۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

حجاب خاری در چشم دشمنان اسلام است

حجاب خاری در چشم دشمنان اسلام است
کرمانشاه ـ  حجت الاسلام عبدی گفت: دشمنان به زنان به چشم ابزارهای تبلیغاتی برای فروش بیشتر کالاهایشان می‌نگرند در حالی‌که اسلام برای زنان ارزش قائل شده و توصیه‌های اکیدی نسبت به حفظ گوهر حجاب داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی عبدی شامگاه پنجشنبه در همایش حجاب فاطمی و وداع با شهدای گمنام که در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شما بانوان حوزه علمیه پیشگامان و مروجین احکام خداوند و واجب الهی حجاب هستید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: هدف از این اجتماع علاوه بر ترویج فرهنگ عفاف، اعلام حمایت از کودکان و بانوان مظلوم غزه است که توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی مورد ستم قرار گرفته‌اند و به‌فضل الهی به‌زودی شاهد نابودی این رژیم و همه مستکبران عالم بویژه آمریکای جنایتکار خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در وصیت‌نامه‌های شهدا بر روی مسئله حجاب تاکید شده، افزود: حجاب خاری در چشم دشمنان اسلام و دشمنانی است که نمی‌خواهند بانوان ما این گوهر عفت را داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبدی گفت: دشمنان به زنان به چشم ابزارهای تبلیغاتی برای فروش بیشتر کالاهایشان می‌نگرند در حالی‌که اسلام برای زنان ارزش قائل شده و توصیه‌های اکیدی نسبت به حفظ گوهر حجاب داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، افزود: برای اولین بار در کشور و در شهر کرمانشاه از خدام حرم حضرت معصومه(س) دعوت شده که در ایام فاطمیه به استان ما تشریف بیاورند و استان ما را با قدوم خود منور کنند.

حجت‌الاسلام عبدی تصریح کرد: خدام حضرت معصومه(س) برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تعداد ۱۰۰ قواره چادر را به‌عنوان هدیه به بانوان کرمانشاهی همراه خود آورده‌اند که این چادرها به قید قرعه در مراسمات مختلف طی امروز و روزهای آینده به بانوان اهدا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: طی امروز و فردا در بقعه سیده فاطمه(س) و همچنین در برخی از روستاهای کرمانشاه هم همایش حجاب و عفاف برگزار خواهد شد./1400/

ارسال نظرات