۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۴۷۸۸۱

گزارشی از دیدار مدیریت و مسئولان موسسه روایت سیره شهدا با حضرت آیت‌الله اعرافی

گزارشی از دیدار مدیریت و مسئولان موسسه روایت سیره شهدا با حضرت آیت‌الله اعرافی
حجت الاسلام جوشقانیان مدیر موسسه روایت سیره شهدا با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جوشقانیان مدیر موسسه روایت سیره شهدا با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام جوشقانیان گزارشی از چیستی، چرایی و چگونگی تاسیس و فعالیت‌های موسسه از ابتدا تاکنون و مخصوصا فعالیت های اخیر موسسه ارائه دادند و سپس جانشین و معاونت آموزش موسسه نیز نکات و گزارشی ارائه دادند. 

در این دیدار آیت الله اعرافی نکاتی در مورد موسسه و نحوه همکاری و تعامل موسسه با حوزه بیان داشت.

آیت الله اعرافی بیان داشت: من واقعا با تمام وجود از همه فعالان در این عرصه مقدس تشکر میکنم و ممنون شما و دوستان هستم. ما خودمان را مدیون این جوش و خروش و این تلاشی که در این موسسه انجام میشود میدانیم و هم وظیفه میدانیم در حد وسع کمک کنیم. 
به تعبیر حضرت آقا این امور اهم امور و احب امور است. 

وی افزود: رسالت امام سجاد و حضرت زینب(سلام الله علیهم اجمعین) در ارتباط با عاشورا، امروز در ارتباط با انقلاب اسلامی و شهدا، در این عرصه بسیار مهم و کاربردی برعهده شماست.

آیت الله اعرافی اظهار داشت: شما واقعا وارد این عرصه مهم و راهبردی شده اید، باید از همه شما و دوستان شما تقدیر و تشکر کرد، وظیفه میدانیم به شما کمک کنیم، پشتیبانی و حمایت کنیم و احساس قصور هم میکنیم.

در ادامه مدیر حوزه های علمیه نکاتی تخصصی پیرامون ارتباط و تعامل موسسه روایت سیره شهدا با حوزه های علمیه کشور بیان کرد و افزود: دانش آموز و دانشجو اولویت ماست، خیلی هم مهم است و من همیشه دغدغه داشتم، الحمدلله شما فعالید.

ارسال نظرات