۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۷۴۷۹۸۳
آیت الله اراکی:

همه مراجع همراه امام بودند + فیلم

همه مراجع همراه امام بودند + فیلم
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همه مراجع با امام خمینی رحمه الله همراه بودند، گفت: همه مراجع همراه امام خمینی(ره) بودند و کسی نبود که با امام(ره) مخالف باشد.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، آیت الله اراکی با تاکید بر اینکه موقعی که امام خمینی(ره) قیام کردند همه مراجع بلا استثناء همراه امام بودند، تصریح کرد: آیت الله خویی قدس الله روحه به تایید امام(ره) در قیام 15 خرداد اعلامیه متعدد دارد.

استاد درس خارج حوزه علمیه در ادامه افزود: مرحوم آقای میلانی در مشهد، مرحوم آقای گلپایگانی حتی آقای شریعتمدار، همه مراجع همراه امام خمینی (ره) بودند و کسی نبود که با امام (ره) مخالف باشد.
 
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه امام (ره) زمانیکه به نجف آمد همه تشکیلات آقای خویی در خدمت امام (ره) بود، اظهار داشت: استقبال بسیار باشکوهی از امام (ره) در نجف ترتیب داده شد و همه مردم نجف در زمانیکه امام (ره) بعد از ۱۵ خرداد قیام کرده بودند تقریبا از نجف تا خان یونس به صورت متصل به استقبال امام (ره) آمدند.
 
آیت الله اراکی با اشاره به اینکه سیاست شاه این بود که امام (ره) در نجف منزوری شود و دست مردم به ایشان نرسد، گفت: اتفاقا امام (ره) به نجف که آمدند عزت بیشتری پیدا کردند و در نجف اطراف امام (ره) را گرفتند.
تعداد بازدید : 4
ارسال نظرات