۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۴۷۹۸۶

تدوین طرح و تشکیل شبکه مصاحبه‌کنندگان و گزینش‌گران تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران

تدوین طرح و تشکیل شبکه مصاحبه‌کنندگان و گزینش‌گران تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران
اداره کل شبکه‌سازی و راهبری فعالیت‌های فرهنگی ـ تبلیغی حوزه های علمیه خواهران اقدام به تدوین طرح و تشکیل شبکه مصاحبه‌گران و گزینش‌گران تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در راستای تحقق برنامه‌های ۵ ساله مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و عمل به راهبرد «تقویت و ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های فرهنگی و تبلیغی»؛ اداره کل شبکه‌سازی و راهبری فعالیت‌های فرهنگی ـ تبلیغی حوزه های علمیه خواهران اقدام به تدوین طرح و تشکیل شبکه مصاحبه‌گران و گزینش‌گران تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور نموده است.

این اداره کل با توجه به برخی خلأها در مسیر سازماندهی و شبکه‌سازی مبلغان خواهر سراسر کشور و کندی فرآیندهای ستادی و با تمرکز به نقش ستادی و تسهیل‌گرانه خود اقدام به ایجاد شبکه گزینش‌گران تبلیغی در دل مراکز استانی کرد.

این اساتید و مصاحبه‌گران که هم‌اکنون در حوزه تبلیغ عمومی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، بازوی گزینش مبلغان و کنشگران فرهنگی ـ تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور خواهند بود و در عرصه‌های مختلف اقدام به بررسی صلاحیت‌های عمومی و تخصصی داوطلبان می‌کنند.

به همت معاونین فرهنگی مراکز مدیریت استانی تاکنون بیش از ۲۵ مصاحبه‌کننده و گزینش‌گر در سطح کشور شناسایی، توجیه و پس از طی مراحل برای ایجاد دسترسی‌های سامانه‌ای آن‌ها اقدام شده است و طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان سال جاری تعداد اعضای این شبکه به بیش از ۵۰ استاد در سراسر کشور خواهد رسید.

ارسال نظرات