۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۷۴۸۰۷
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نماد بصیرت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل 22 بهمن را نقطه تمایز حق و باطل دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به شکل منسجم، پایه‌های وفاق و همدلی را تقویت خواهد کرد.
دهه فجر، انقلاب، بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام اسدالله رضوانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل، امروز در همایش فرماندهان پایگاه‌‌های مقاومت بسیج ادارات اظهار داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ از شاخصه‌های داشتن بصیرت و دانایی است.

وی خاطر‌نشان کرد: 22 بهمن نقطه تمایز حق و باطل است و هرکس فتنه ای خام برای ملت ایران دارد، در برابر سیل خروشان مردم کاری از پیش نخواهد نبرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به شکل منسجم پایه‌های وفاق و همدلی را تقویت خواهد کرد و ملت را به اوج حماسه‌های همیشه ماندگار سوق خواهد داد.

وی با اشاره به خروش مردم ایران در حماسه نهم دی امسال تصریح کرد: آنان که احساس می‌کردند با برخی حرکت‌های تفرقه افکنانه می توانند ولایت فقیه را تضعیف کنند، حماسه ماندگار 9 دی را عبرتی برای خود بدانند.

حجت الاسلام رضوانی خاطر‌نشان کرد: این ملت از مرزبندی‌های خود و همچنین اصول و خط قرمزها کوتاه نمی‌آیند و اجازه نخواهند داد، سرمایه‌های معنوی این کشور به دست عده‌ای فریب‌خورده‌ محو شود.

وی ادامه داد: بصیرت واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که انسان‌ بتواند حق و باطل شناسایی کند و در مسیر حقیقی گام بردارد.

وی اظهار داشت: در ماه‌های اخیر دشمنان خارجی و برخی کوردلان داخلی احساس کردند با ایجاد برخی غبارها و آلودگی فضای جامعه می‌توانند ملت ایران را از مسیر حق و حقیقت خارج کنند؛ در حالی که آگاه نبودند در پیش روی این ملت، رهبری شایسته و صالح است که آنها را از غبار فتنه‌ها نجات داده و به سمت و سوی حقیقت رهنمون می‌کند./935/پ202/س
ارسال نظرات