۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۷۴۸۱۳۹
فرمانده سپاه کاشان خبر داد؛

توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی یلدایی بین نیازمندان کاشان

توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی یلدایی بین نیازمندان کاشان
اصفهان- سرهنگ اکبری از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا با عنوان «به نیت حاج قاسم» بین نیازمندان شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری ظهر پیش از ظهر امروز در نشست خبری چهارمین جشنواره ملی فردخت، گفت: یکی از ویژگی‌های جشنواره ملی فردخت در شهرستان و کشور اجماع نظر و نگاه مثبت بین دستگاه‌های متولی در حوزه پوشاک است.

وی افزود: جشنواره فردخت سال به سال در سطح وسیع‌تر وگسترده تری برگزار شده است و امسال نیز ۲۵ دستگاه اجرایی و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در شهرستان و سراسر کشور با این جشنواره همکاری دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان ابراز امیدواری کرد دستاورد‌های جشنواره را در نمایشگاه و مراسم اختتامیه معرفی شود، چرا که مشکل اصلی ما در حوزه پوشاک به ماننده حوزه رسانه با چالش سواد رسانه روبرو است.

وی دنیای امروز را دنیای رسانه و تبادل اطلاعات سریع دانست و به لزوم داشتن سواد رسانه تأکید کرد و ادامه داد: همانگونه که امروز سواد رسانه یک ضرورت است در حوزه پوشاک نیز ترویج سواد پوشش ضروری است.

به گفته وی ترویج سواد پوشش مهم تر از خود پوشش است و یکی از اهداف جشنواره ملی فردخت در بخش تولید و مصرف و فعالیت‌های آموزشی، ترویج سواد پوشش در سطح جامعه است.

سرهنگ اکبری در ادامه به اجرای سه مرحله کمک‌های مومنانه برای نیازمندان و محرومین در قالب کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: مرحله نخست کمک‌های مومنانه درهفته بسیج با تامین ۱۴ جهیزیه و مرحله دوم در آستانه سالگرد شهادت حاج با عنوان «به نیت حاج قاسم» و یلدای مهدوی اجرا می‌شود.

وی از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا با عنوان «به نیت حاج قاسم» و یلدای مهدوی بین نیازمندان شهرستان کاشان خبرداد و گفت: به مناسبت شب یلدا ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال با عنوان «به نیت حاج قاسم» بین خانواده‌های نیازمند شهرستان کاشان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هریک از این بسته‌ها شامل برنج، ماکارونی، پیاز، سیب زمینی، سیب درختی، پرتقال و شیرینی است، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی شب یلدایی از امروز توسط پایگاه‌های بسیج و قرارگاه‌های جهادی شهرستان شهرستان کاشان آغاز شده است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات