۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۴۸۱۸۳
آیت الله سعیدی:

طوفان الاقصی سنگین ترین شکست تاریخ را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد

طوفان الاقصی سنگین ترین شکست تاریخ را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد
امام جمعه قم طوفان الاقصی را زلزله طوفان گر رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: در جریان اغتشاشات سال گذشته نقطه کانونی دشمن رفتنی شدن نظام اسلامی ایران بود اکنون همان هدفی که دشمنان برای جمهوری اسلامی هدف گذاری کرده بودند به جان خودشان کمانه کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه شهر قم در خطبه اول نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی بیان کرد: تقوا بدی های باطنی انسان را می پوشاند و سبب جلب کمال و جمال برای انسان می شود.

وی افزود: هوای نفسانی و امور نفسانی در باطن انسان برای امتحان بشر و رسیدن انسان به کمال وجود دارد که انسان با رعایت تقوا می تواند از همه این بدی ها عبور کند تا به کمال الهی دست یابد.

امام جمعه شهر قم با اشاره به حماسه مردم غزه ابراز کرد: رهبر انقلاب در مراسم دانش آموختگان دانشگاه افسری نتیجه طوفان الاقصی را غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی ترسیم کردند، تعبیر غیرقابل ترمیم ناظر به یک نکته دقیق اداراکی است.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) افزود: این زلزله ویرانگر توانسته پایه های رژیم صهیونیستی را به گونه ای ویران کند که رژیم صهیونیستی دیگر نتواند به هیمنه قبل از طوفان الاقصی برگردد چرا که سنگین ترین شکست در طول تاریخ خود را خورده است و امروز تصور رفتنی بودن رژیم صهیونیستی حتی در ذهن طرفدارن این رژیم هم شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی چهره زوال شدنی اسرائیل را به تصویر کشیده است، اظهار کرد: این حکومت زوال شدنی و نابود شدنی است و شما یادتان هست که در جریان اغتشاشات سال گذشته نقطه کانونی دشمن رفتنی شدن نظام اسلامی ایران بود اکنون همان هدفی که دشمنان برای جمهوری اسلامی هدف گذاری کرده بودند به جان خودشان کمانه کرده است.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه باور به محو اسرائیل در ذهن ساکنان شهرک نشین هم شکل گرفته است، تصریح کرد: به فضل الهی به زودی شاهد محو کامل اسرائیل خواهیم بود و این وعده حتی در ذهن ساکنان شهرک نشین هم شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان قم اشاره ای به روز ثبت احوال داشت و اظهار کرد: اولین شناسنامه ایرانی برای دختری به نام فاطمه صادر شد، مردم ما در نامگذاری فرزندانشان به نام های زیبا و پر معنا اهتمام داشته باشند.

وی حضرت عیسی (ع) را پیام آور صلح و دوستی ستود و تصریح کرد: آغاز سال نو میلادی را پیشاپیش به هم میهنان مسیحی خود تبریک عرض می کنیم، حضرت عیسی (ع) در دوران رسالت خود با دوجریان سلسله استکبار رومیان و جریان عالمان منحرف و دین ستیز یهودی در مبارزه بودند.

امام جمعه قم وفات حضرت ام البنین را تسلیت و روز تکریم مادران شهدا را گرامی داشت و ابراز کرد: حضرت ام البنین یکی از مادران برجسته تاریخی است که مادران جامعه ما باید با تربیت فرزندانی صالح و مومن به حضرت ام البنین اقتدا کنند.

وی به روز سواد آموزی هم اشاره کرد و اظهار داشت: سواد آموزی یکی از راه های مهم علم آموزی است، سوادآموزی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از تمام بزرگوارنی که در این راه تلاش کرده اند تشکر می کنم.

 

ارسال نظرات