۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۴۸۲۵۳
استاندار لرستان:

جهاد تبیین همراه با اعتقاد به آرمان های انقلاب اسلامی، امام و شهدا باشد

جهاد تبیین همراه با اعتقاد به آرمان های انقلاب اسلامی، امام و شهدا باشد
زیویار با بیان اینکه جهاد تبیین همراه با اعتقاد به آرمان های انقلاب، امام و شهدا باشد، گفت: تاریخ نشان داده که هر زمان اقدامات همراه با اعتقاد بوده تاثیرات آن بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، فرهاد زیویار، ظهر امروز در چهارمین جلسه استانی جهاد تبیین که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: انتخابات به عنوان اصلی ترین مبحث انقلاب اسلامی است.

استاندار لرستان با بیان اینکه تشریح دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی و عمرانی مهم ترین نقاط قوت مقوله جهاد تبیین برای افزایش مشارکت در انتخابات است، افزود: این مهم باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی ادامه داد: انتظار می رود دو رویکرد تشریح عملکردهای مهم دستگاه ها با بهره گیری از ظرفیت های استان به منظور جلب مشارکت حداکثری در انتخابات در این جلسات در دستور کار قرار گیرد. 

زیویار ادامه داد: در جلسه استانی جهاد تبیین باید راهبردهای کلان برای روزهای باقیمانده تا شروع انتخابات تعیین شده و اجرای این راهبردها در سطح تمامی دستگاه های اجرایی انجام شود.

زیویار با اشاره به تاثیر مهم اقدام همراه با اعتقاد گفت: تاریخ ایران اسلامی نشان داده است که هر زمان اقدامات ما همراه با اعتقاد بوده تاثیرات و اثربخشی آن چند برابر بوده است.

وی با بیان اینکه مقوله جهاد تبیین باید همراه با اعتقاد به آرمان های انقلاب اسلامی، امام و شهدا باشد، عنوان کرد: در این صورت نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات