۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۴۸۳۱
آیت الله موسوی جزایری:

انقلاب اسلامی مقام حقیقی زن را به جهان معرفی کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تکریم زن از دستاوردهای اصلی جمهوری اسلامی است و ما امروزه این دستاورد بزرگ را مدیون اندیشه‌های بلند امام خمینی(ره) می‌دانیم.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، روز گذشته در دیدار جمعی از بانوان این استان، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: تکریم زن از دستاوردهای اصلی جمهوری اسلامی است و ما امروزه این دستاورد بزرگ را مدیون اندیشه‌های بلند امام خمینی(ره) می‌دانیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بانوان دوران رژیم طاغوت را قشری منزوی و تحقیر‌شده عنوان کرد و افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بانوان از انزوا خارج شدند و فعالیت‌های ارزنده‌ای در عرصه‌های گوناگون به انجام رساند‌ند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این‌که امروزه بانوان مؤمن در خط مقدم فعالیت‌های اجتماعی قرار دارند، اظهار داشت: زمانی که بانوان مسائل مربوط به زنان مانند حجاب، امنیت شغلی، اخلاقی را مطرح کنند، تأثیر‌گذاری بیشتری خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطر‌نشان کرد: بانوان مسؤولیت‌های مهمی در دستگاه‌های اداری و اجرایی استان دارند؛ بنابراین ضروری است بانوان به سلامت محیط‌ کاری توجه کنند و نسبت به این موضوع حساس باشند.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی، منزلت و مقام زن را به جهان معرفی کرد، تصریح کرد: انتظار می‌رود همان گونه که بانوان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن آْن نقش بسزایی داشتند، وظایف انقلابی خود را نیز به بهترین شکل انجام دهند./945/پ202/س
ارسال نظرات