۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۴۸۵۳
نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان:

از دستاوردهای انقلاب لحظه‌ای غفلت نکنیم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: ایران اسلامی در ‌سی سال گذشته با تلاش جوانان خود در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌های عظیمی دست یافته است.
دهه فجر، انقلاب، بهمن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت ‌الاسلام علی معبودی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، امروز در جمع دانش آموزان مدرسه نمونه زنجان اظهار داشت: حس مسؤولیت سبب می‌شود‌ انسان قدر نعمت‌های خدا را بداند، از این رو باید نسبت به حراست از دستاوردهای انقلاب احساس وظیفه کنیم.

وی انقلاب اسلامی را نعمتی بزرگ الهی برشمرد و تصریح کرد: دربرابر نعمت‌های بی‌شمار خداوند به ویژه انقلاب اسلامی باید شکرگذار باشیم و برای پاسداری از دستاورد‌های آن‌ لحظه‌ای نباید غفلت کرد.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به این‌که در‌ سی سال گذشته کشورمان به پیشرفت‌های زیادی در علوم مختلف دست یافته و گام‌های بلندی نیز برای آبادانی کشور برداشته است، گفت: همه این پیشرفت‌ها در سایه ایمان به خدا و حس مسئولیت جوانان مؤمن و انقلابی و بسیجی بوده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز داشت: ایران اسلامی در ‌سی سال گذشته با اتکا به جوانان خود در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌ها و دستاوردهای عظیمی دست یافته است.

وی با اشاره به این‌که قبل پیروزی انقلاب اسلامی، ایران کشوری وابسته بود، تصریح کرد: کشور ما ‌پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی دست یافته که پیشرفت‌ها در بخش برق صنعت، هوا و فضا و فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای نمونه‌ای از این دستاورد‌ها است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی‌(عج) استان در ادامه با گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: امام خمینی‌(ره) در بهمن ماه 57 با پیروزی انقلاب اسلامی ریشه استبداد را در ایران کند و به زباله‌دان تاریخ افکند./935/پ302/س

ارسال نظرات