۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۴۸۶۹۴
قطعنامه پایانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت حماسه نهم دی؛

یوم‌الله ۹ دی تجلی بصیرت و پیوند ناگسستنی امت و امام است

یوم‌الله ۹ دی تجلی بصیرت و پیوند ناگسستنی امت و امام است
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان مراسم باشکوه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ با صدور قطعنامه‌ای، یوم الله ۹ دی را تجلیِ بصیرت و پیوندِ ناگسستنیِ امت و امام دانست.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان مراسم بزرگداشت حماسۀ ماندگار یوم الله نهم دی 1402 قطعنامه ای را به‌ شرح زیر صادر کرد:

بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیم

حماسه ماندگار یوم‌الله 9 دی، درخشش، تداوم و استمرار انقلاب و پاسداشتِ همت، بصیرت و اراده بزرگ یک ملت در انهدام توطئه‌های ریشه‌دار و روز دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و تجلیِ پیوندِ ناگسستنیِ امت و امام است. اینک در چهاردهمین سالگرد این حماسه ماندگار با حمد و سپاس پروردگار منّان و با بانگ رسا و دشمن‌شکنِ«الله اکبر -خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌داریم:

9 دی ماه، پاسداشت آزمون‌های بزرگ یک ملّت، یادآور درخشش تاریخی و عنصر معجزه‌گر ایمان دینیِ حاکم بر دل‌های مردم و نمایشِ عزم و اراده و بصیرت مثال‌زدنیِ این ملت و نقطه‌یِ کانونی بسیج یکپارچه‌یِ توده‌های عظیم مردم در سراسر کشور بود. لذا ما ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی، راز ماندگاریِ این انقلاب و تحقق آرمانهای الهی را، اتکای به ایمان مردم و اراده‌ی الهی دانسته و با آگاهی از فتنه‌های ترکیبی و پیچیده دشمن، پیروزی در میدان عمل و جبهه‌ی مبارزه را، در گرو بصیرت و پیوند ناگسستنی امت با ولایت می‌دانیم و تاکید می‌کنیم تا پای جان بر سر فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.

ما ملت مجاهد و مقاوم ایران اسلامی سیاست سرزمین سوخته، کوچ اجباری و غیر قابل سکونت‌سازی نوار غزه را که به نحوی هدفمند و با توحش قصابان غاصب و همراهیِ نظام بی‌اخلاق ماکیاولیستِ جهانی و خطابه‌های دروغینِ حقوق بشر و ذوب شده در حیوانیت اسرائیل در حال اجراست را، فتنه‌ای آمریکایی صهیونیستی می‌دانیم و اعلام می‌کنیم نمایشِ گستاخانه‌یِ این حجم از بی‌رحمی، غیر قابل تحمل است و خواستار اعلام آتش‌بس فوری و توقف جنایت و کودککشی در فلسطین هستیم و هشدار می‌دهیم پیشروی بحران در منطقه غرب آسیا برای تمام جهان خطرناک است و سودای ضمیمه کردن کم‌هزینه‌یِ اراضی سرزمین‌های فلسطین به رژیم صهیونیستی، تجاوز ارضی آشکار و آزمایشی خطرناک و خیال خامی بیش نیست و این اشتباه محاسباتی نه تنها مردم را متقاعد به تسلیم نخواهد کرد بلکه عزم،  پایداری و روحیه مقاومت را در آنان تقویت می‌نماید.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، آزمون و صحنه دیگری از درخشش بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران است. بی‌تردید مشارکت قوی و پرشور، زمینه‌سازِ تحول و عامل اصلی گره‌گشایی مشکلات، تأمین نیازها و پشتوانه محکمی برای گام‌های رو به جلو و تصمیم‌گیری نظام در عرصه‌های مهم کشور و در نگاه راهبردی امامین انقلاب انتخابات «فریضه تعطیل‌ناپذیر» و «قداستی خدشه‌ناپذیر» است. ما شرکت کنندگان در این اجتماع بزرگ مردمی از تمامی کارگزاران و حکمرانان امور می‌‌خواهیم بستر مشارکت قشرها و سلایق مختلف در صحنه انتخابات و اسباب و ملزومات نهادی، حقوقی، سیاسی، رسا‌نه‌ای و انگیزشی این امر را مهیا ساخته و هرگونه کنش و واکنشی که منجر به تردید افکنی و تضعیف پایه‌های اعتماد و علایق عمومی به مشارکت در انتخابات می‌شوند را بالاترین گناه و سیئه سیاسی و خیانت به جامعه و انقلاب میدانیم. و از همه گروه‌ها و سلایق گوناگون سیاسی میخواهیم با رقابتی سالم و در چارچوب قوانین کشور زمینه ساز حضور و مشارکت باشکوه  مردم باشند.

نقض صریح تمامیت ارضی، قوانین و عرف بین‌المللی، تجاوز آشکار و اقدام تروریستی و از سرِ استیصالِ رژیم دیوسیرت صهیونیستی به حومه دمشق و به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام «سید رضی موسوی»، يار ديرينِ شهید قدس حاج قاسم سلیمانی، از باسابقه‌ترین مستشارهای نظامی ایران در سوریه که در مقابله با تکفیری‌ها و تامین امنیت ایران، منطقه و شامات و نیز حمایت از ملت و مقاومت و آرمان فلسطین سرآمد  بود، حاکی از دکترینِ جنایتکارانه‌ی رژیم متجاوز و آپارتاید در منطقه و جهان است. بی‌تردید خون شهیدان بن‌بست تاریخ معاصر را خواهد شکست و سرنوشتی جز نابودی برای دشمنان انسانیت متصور نیست؛ ما ضمن محکومیت شدید این جنایت خواهان انتقام قاطع از رژیم جعلی صهیونیستی بوده و می‌خواهیم تا عاملان این حمله وحشیانه به شدت مجازات شوند.

در پایان از حضور گسترده مردم کشورمان در حماسه ماندگار 9دی تشکر نموده توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شنبه 9 دی ماه سال1402

مصادف با 16 جمادی‌الثانی 1445 و 30 دسامبر 2023

ارسال نظرات