۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۷۴۸۹۰۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نیروی انتظامی، کارنامه موفق و درخشانی دارد

نیروی انتظامی، کارنامه موفق و درخشانی دارد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در دیدار با سردار رادان گفت: نیروی انتظامی کشور در ایجاد امنیت در زندگی روزمره مردم کارنامه ممتاز و درخشانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار با سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: فراجا مجموعه‌ای خدمتگزار، هوشمند، مؤمن، فداکار و ایثارگر است که همه فعالیت هایش برای ارتقای فرهنگی و پیشرفت کشور می باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش نیرو‌های انتظامی لرستانی فراجا در سراسر کشور خواستار افزایش امکانات و تجهیزات فرماندهی انتظامی استان در راستای انجام موفق مأموریت‌های محوله این نیرو برای ایجاد امنیت شد؛ نیروی انتظامی کشور در ایجاد امنیت در زندگی روزمره مردم کارنامه ممتاز و درخشانی دارد.

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه اظهار داشت: از زمانی که کار را در انتظامی شروع کردیم، نهضت ساخت ۱۰۰ هزار خانه‌سازمانی در سطح کشور را در دستور کار قرار دادیم و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید داشتند.

فرمانده کل انتظامی کشور به سهم هزار و ۶۵۰ واحدی استان لرستان در خانه‌های سازمانی اشاره کرد و گفت: در تاریخ انتظامی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب بی‌سابقه بوده است.

وی ادامه داد: انتظار داریم با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان و کمک استاندار، شهردار و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سرعت عمل کافی، این کار دنبال و با تلاش سردار الهی که در موضوع انتظامی و تعامل با مردم و سازمان‌ها موفق عمل کردند این موضوع نیز به نتیجه برسد.

سردار رادان بیان کرد: استان لرستان از استان‌هایی است که بنده با رزمنده‌ها و همکاران خاطرات زیادی در زمان جنگ و در زمان مأموریت‌های مختلف در استان‌های مختلف داشتم، سهم شهدای استان در انتظامی سهم قابل‌توجه است و این به‌واسطه اینکه در استان‌های دیگر مأموریت می‌پذیرد.

وی گفت: وقتی می‌خواهیم نقش را بررسی کنیم بایستی یک تجربه و یک پیامد را بسنجیم تا نقش را بدانیم، تجربه من اینجا می‌گوید که بچه‌های لرستان خودشان را محدود به منطقه لرستان نکردند و همه‌جاهای کشور را به‌عنوان وطن دانسته و مأموریت انجام می‌دهند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات