۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۰۵۱۶۸
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه های فرهنگی برای پیشگیری از آسیب ها

ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه های فرهنگی برای پیشگیری از آسیب ها
لرستان- حجت الاسلام شاهرخی بر ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه های فرهنگی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: در این راستا باید عمل هوشمندانه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، شب گذشته در دیدار با سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل  انتظامی کشور که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، به اهمیت و نقش پلیس در ایجاد و برقراری امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان از استان به عنوان یکی از امن ترین استان های کشور یاد کرد و افزود: رویکرد و عملکرد نیروی انتظامی و سردار الهی در این زمینه قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: برقراری امنیت در ارتقای جامعه در عرصه های مختلف نقش آفرین بوده و در این زمینه باید از همه ظرفیت ها و دستگاه ها استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: حاکمیت در زمین با دو شرط عبودیت و عمل صالح از آن بندگان صالح خدا است و بخشی از این بر عهده نیروهای مسلح است.

وی بر ضرورت عمل هوشمندانه برای ریشه کنی آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: در این راستا با عمل و اقدام به موقع باید ریشه آسیب ها خشکانده و جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی همه دستگاه های فرهنگی باید وارد میدان عمل شوند و از ظرفیت ها استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با توجه به موقعیت خاص خواستار توجه جدی سلسله فرماندهی انتظامی کل کشور و اختصاص امکانات بیشتری به مجموعه انتظامی این استان شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات