۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۷۴۸۹۳۱

بانوان پایتخت از چه تخفیف‌هایی می‌توانند استفاده کنند؟

بانوان پایتخت از چه تخفیف‌هایی می‌توانند استفاده کنند؟
شهرداری تهران به مناسبت روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن مجموعه‌ای از تخفیفات را برای بانوان تهرانی در نظر گرفته است.

شهرداری تهران به مناسبت روز زن و روز مادر مجموعه‌ای از تخفیفات را برای بانوان شهر تهران در نظر گرفته است! بگونه‌ای که بازدید بانوان از تالار‌های هفتگانه و پانورامای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سه شنبه ۱۲ دی ماه تا جمعه ۱۵ دی رایگان است.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته زن، مجموعه اراضی عباس آباد از ۱۳ تا ۱۹ دی تخفیف ۴۰ درصدی بازدید از گنبد مینا، تخفیف ۵۰ درصدی از شهربازی، بازدید رایگان از کتابخانه نادر ابراهیمی، تخفیف ۳۵ درصدی استخر چهار فصل بوستان بهشت مادران را در نظر گرفته و تخفیف ۱۵ درصدی مجموعه باغ کتاب نیز تنها برای دو روز ۱۲ و ۱۴ دی ماه اختصاص داده شده است.

امروز چهارشنبه ۱۳ دی نیز به مناسبت روز زن استفاده رایگان بانوان از مجموعه‌های آبی در سانس تفریحی در نظر گرفته شده و در روز‌های ۱۲ تا ۱۴ دی ماه نیز با تخفیف ۵۰ درصدی امکان استفاده از مراکز ورزشی وابسته به شهرداری تهران برای بانوان فراهم است و این در حالی است که از ۱۶ تا ۱۸ دی (شنبه تا دوشنبه هفته آینده) هم بانوان می‌توانند در صورت رزرو اینترنتی از برج میلاد بازدید رایگان داشته باشند.

در ادامه مجموعه تخفیف‌های شهرداری تهران برای روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن باید گفت که بازدید رایگان بانوان به همراه خانواده از خانه موزه سیمین و جلال، موزه اخوان ثالث از ۱۳ تا ۱۹ دی رایگان خواهد بود و در روز میلاد حضرت زهرا امروز ۱۳ دی نیز استفاده رایگان بانوان از مترو و اتوبوس‌های تندرو و همچنین استفاده رایگان از پردیس‌های سینمایی ملت، راگا و تماشا در نظر گرفته شده است.

بانوان

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات