۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۵۹۹۳۸۷
فروش با تخفیف 50 درصد؛

مجموعه 9 جلدی «فرهنگنامه فاطمی» در قم

مجموعه 9 جلدی «فرهنگنامه فاطمی» در قم
فرهنگنامه فاطمه زهرا (س) با بهره‌گیری از 1500 منبع فریقین به صورت موضوعی - الفبایی در بیش از 3300 صفحه به قیمت 480 هزار تومان به چاپ رسیده است.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «فرهنگنامه فاطمی» که نشر‌ هاجر در 9 جلد منتشرکرده است، دارای دو بخش است؛ بخش اول این در 21 مدخل با موضوعات تولد و حیات زمینی، سیما و صفات و شخصیت، آیات، روایات، مناقب و فضایل معنوی، ازدواج و سیره خانوادگی، سیره اعتقادی، اخلاق و رفتار، تربیت و پرورش فرزندان، سیره عبادی و قرآنی، علمی، فرهنگی و هنری، سیره اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی، اذکار، ادعیه و تسبیحات، توسلات و نمازها، وصایا و توصیه‌ها، مظلومیت‌ها و مصیبت‌ها و شهادت و حیات آسمانی حضرت فاطمه زهرا (س) تدوین شده است.
بخش دوم شامل بازخوانی، تحليل محتوا و شرحِ خطبه‌ها، دعاها، وصایا، زيارات و تعقيبات، سخنان کوتاه، نگاه دیگران، منزلت­ شناسی، اشعار، مدايح و مراثی است که ضمن بررسی محتوای آن‌ها دریچه‌ای به سوی شعر، مثل‌ها، تعقیبات و زیارات دخت پیامبر گرامی اسلام (ص) گشوده شده است. در این بخش شخصیت فاطمه زهرا (س) از منظر علما و اندیشمندان اهل سنت، خواص، مستشرقین و غربیان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در پایان آن، اشعار عربی و فارسی در مدح آن حضرت ذکر شده است.

فرهنگنامه فاطمه زهرا (س) با بهره‌گیری از 1500 منبع فریقین به صورت موضوعی - الفبایی در بیش از 3300 صفحه در 9 جلد به قیمت 480 هزار تومان از سوی نشر‌ هاجر به چاپ رسیده است و در حال حاضر با 50 درصد تخفیف و به قیمت 240 هزار تومان از سوی این ناشر‌ عرضه می‌شود./925/د 103/ش
ارسال نظرات