۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۴۹۰۲۳
آیت‌الله مکارم شیرازی در پی عملیات تروریستی کرمان:

دشمنان به دنبال ناامنی در این مرز و بوم هستند تا شکست‌های خود را جبران کنند

دشمنان به دنبال ناامنی در این مرز و بوم هستند تا شکست‌های خود را جبران کنند
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز اندوه و تألم فراوان به مناسبت شهادت هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان، گفت: دشمنان به دنبال ناامنی در این مرز و بوم هستند تا شکست‌های خود را جبران کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای از اهداف دشمنان این مرز و بوم سخن گفت و صبر و استقامت و ایمان به وعده حق الهی را موجب پیروزی نهایی توصیف کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا إلیه راجعون

شهادت مظلومانه و زخمی شدن جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان در عملیات تروریستی شهر کرمان در مراسم پاسداشت شهید سلیمانی موجب اندوه و تألم فراوان گردید. جنایتکارانی که دستانشان به خون کودکان، زنان و مردان بی گناه آغشته است با این جنایت به دنبال ناامنی در این مرز و بوم‌اند تا شکست‌های خود را جبران کنند، اما بدانند که این مردم و همۀ مسلمانان راستین، به وعدۀ حقّ الهی یقین داشته و با صبر و استقامت به پیروزی نهایی بر همه دشمنان و بد خواهان خواهند رسید، إن شاء الله. این جانب این مصیبت را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و عموم مردم شریف ایران و خصوصاً خانواده شهدا تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق تعالی رحمت واسعه برای ارواح شهدا و شفای عاجل برای مجروحین و مصدومین مسألت دارم و از مسئولین و نیروهای امنیتی و نظامی، شناسایی عاملان و کیفر آنان را خواستارم.

قم - ناصر مکارم شیرازی 14 دی 1402

ارسال نظرات