۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۴۹۰۲۹
آیت‌الله فاضل لنکرانی در پی عملیات تروریستی کرمان مطرح کرد؛

آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ ریشه جنایت ها/ مکتب شهید سلیمانی گسترده‌تر خواهد شد

آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ ریشه جنایت ها/ مکتب شهید سلیمانی گسترده‌تر خواهد شد
آیت‌الله فاضل لنکرانی عملیات تروریستی کرمان در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرد و گفت: ریشه همه این کشتارهای وحشیانه را باید در میان رؤسای آمریکا و اسرائیل و کشورهای غربی جستجو کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم و همه کشتارهای وحشیانه را کار رؤسای آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی عنوان کرد.

متن کامل این بیانیه از قرار ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه بسیار دلخراش تروریستی در نزدیکی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت جمع زیادی و مجروح شدن عده‌ای بی‌شمار در سالروز شهادت سردار بزرگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، رخ داد همه انسان‌های با شرف و آزادگان و مؤمنان را داغدار نمود.

پر واضح است که این عمل ددمنشانه عمق کینه و دشمنی سازمانهای صهیونیستی و گروههای وابسته به آنان را نسبت به ملت امام حسین علیه السلام نشان می‌دهد، ریشه همه این کشتارهای وحشیانه را در میان رؤسای آمریکا و اسرائیل و کشورهای غربی باید جستجو نمود.

تردیدی نیست که دشمنان انقلاب اسلامی و مقاومت از استمرار یاد سردار بزرگ مقاومت و مکتب او و حضور انبوه زائران مرقد او، وحشت و دلهره دارند که باید داشته باشند.

جنایتکاران بدانند با این جنایت بزرگ، مقاومت ملت‌های اسلامی بیشتر و مکتب شهید سلیمانی گسترده‌تر و رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی نزدیکتر می‌شود.

این حادثه را به محضر ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌نمایم. امید آنکه هر چه زودتر عاملان و مسببان این حادثه شناسایی و با مجازات شدید آنان، قلوب همه مجاهدان و مردم را شاد نمایند.

وسیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلوبن.

پنجشنبه 14 دی ماه 1402 ـ محمدجواد فاضل لنکرانی

ارسال نظرات