۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۴۹۰۵۲

بیانیه محکومیت مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

بیانیه محکومیت مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ به مناسبت حادثه تروریستی کرمان
مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه در پی حادثه تروریستی کرمان با صدور بیانیه ای این جنایت را محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه در پی حادثه تروریستی کرمان با صدور بیانیه ای این جنایت را محکوم کرد.
 
متن بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ» سجده/۲۲
 
بار دیگر دستان جنایتکار دشمنان از آستین مزدورانی روسیاه بیرون آمد تا مردم بی گناهی که به رسم عشق آمده بودند تا قدردان مجاهدت های سردار شهیدشان باشند را به خاک و خون بکشند.
 
دشمن سنگدل و بی رحم که پی در پی خود را ناکام می بیند و شکست های غیر قابل ترمیمش او را دیوانه کرده، به مرحله ای از ددمنشی رسیده که در کنار کشتار کودکان و زنان فلسطینی، سرداران جبهه مقاومت را نه در میدان جنگ بلکه به خدعه و نامردی ترور می کند و امروز هم به زعم خود خواست انتقام شکست هایش را از زائران سردار دل‌ها بگیرد.
 
افرادی که امروز در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در خون خویش غلطیدند، همانانی هستند که در پی شهادت بودند و امشب در بزم شهیدانِ شاهد، کامروا شده اند و به آرزوی دیرین خود رسیده اند.
 
مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به رهبر عظیم الشأن انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده های آن عزیزان تبریک و تسلیت می گوید و از مسئولان مربوطه می خواهد که با قاطعیت و در اسرع وقت از آمران و عاملان این جنایت انتقام متناسب بگیرند.
 
مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
ارسال نظرات