۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۷۴۹۱۱۶
طلبه ۲۴ ساله‌ای که در کرمان به شهادت رسید؛

ادب و پشتکار طلبه شهید کرمان از زبان استاد

ادب و پشتکار طلبه شهید کرمان از زبان استاد
حجت الاسلام سلطانی طلبه شهید محمدی پور را دارای پشتکار زیاد و ادب تحسین برانگیز توصیف کرد و افزود: این جوان دوست داشت رشد کند و به همین دلیل حوزه علمیه گمشده او بود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا حجت الاسلام محمد سلطانی از اساتید و معاونین سابق حوزه علمیه کرمان در گفت‌وگویی از ویژگی های حجت الاسلام علیرضا محمدی پور که در حادثه تروریستی سیزدهم دی ماه کرمان به شهادت رسید سخن گفت.

وی آشنایی خود با شهید را از 95 که وارد حوزه علمیه شد، عنوان کرد و افزود: شهید محمدی پور اصالتا کرمانی نبود اما در کرمان زندگی می کرد و فرد بسیار مؤدبی بود؛ این جوان بسیار دوست داشت که رشد کند از این رو حوزه و طلبگی گمشده وی بود.

حجت الاسلام سلطانی ادامه داد: اگر چیزی از لحاظ اخلاقی می دانست حتما عمل می کرد و از نظر من بر روی برخی آداب حتی خود را اذیت می کرد زیرا مصمم بود برخی مستحبات را انجام دهد؛ انتخاب مسیر حجت الاسلام محمدی پور آگاهانه و درسش خوب بود.

وی با بیان اینکه این جوان خود را ساخت و خداوند نیز او را انتخاب کرد، تصریح کرد: به دانسته های خود عمل می کرد؛ پس از پذیرش در حوزه علمیه به طور رسمی و مؤدب بود زیرا برخی از طلاب پس از صمیمیت با اساتید خود برخی آداب را ترک می کنند اما علیرضا به هیچ وجه ادب را در مقابل من ترک نکرد.

معاون پژوهش سابق مرکز مدیریت حوزه علمیه کرمان در پایان خاطرنشان کرد: پشتکار طلبه شهید محمدی پور بسیار ستودنی بود و همچنین نظم وی نیز زبانزد بود؛ امیدوارم روح این شهید با حاج قاسم محشور شود.

ارسال نظرات