۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۴۹۲۹
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه‌ای:

22 بهمن روز تجدید پیمان با انقلاب، امام و اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه‌ای به مناسبت 22 بهمن بیان داشت: ایران امروز با رهبری حکیمانه جانشین صالح و بادرایت حضرت امام خمینی(ره) و باحضور میلیون‌ها عاشق در صحنه‌های داخلی و خارجی دفاع از انقلاب اسلامی استوارتر از همیشه به آینده‌ای پر از مجد و عظمت اسلامی می‌اندیشد.
دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با انتشار بیانیه‌ای در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آورده است: دهه فجر تداعی انقلاب ملتی است که از دل ظلمت سلطه و استبداد راه به نور، ‌استقلال، آزادی و ‌جمهوری اسلامی برد و با سلحشوری و پایمردی بر آن استقامت ورزید.

امام خمینی(ره) فرزند برومند مکتب تشیع، که آرمان‌های این مذهب و جلوه انسانی آن را درعصر توحش مدرن به نمایش گذاشت فرمود: شک نباید کرد که انقلاب اسلامی ایران از همه انقلاب‌ها جداست، هم در پیدایش، ‌هم در کیفیت مبارزه و هم در انگیزه انقلاب و قیام.

در ادامه این بیانیه آمده است: امام(ره) آن ژرف اندیش توحید کیش برای اجرای قسط و عدالت اجتماعی، تشکیل حکومت را الزامی می‌دانست و بر اساس آن هدف نهایی و حکومت متناسب با آن، در نظام سیاست، مشارکت اعضای جامعه و حضور آنها در فعالیت‌های گوناگون را به عنوان موضوعی اساسی توصیه می‌کرد و آزادی را در محدوده قوانین الهی و منطبق با حدود اسلام جاری و ساری می‌دانست و می‌فرمود: حکومت به معنای ولایت مطلقه که از جانب خدا به نبی اکرم(ص) واگذار شد اهم احکام الهی است و بر جمیع احکام فرعیه الهیه تقدم دارد و اگر فرد لایقی که دارای دو خصلت علم و عدالت باشد بپاخاست و تشکیل حکومت داد همان ولایتی را که حضرت رسول اکرم(ص) در امر اداره جامعه داشت، دارا می‌باشد و برهمه مردم لازم است که از او اطاعت کنند.

فریاد برائت امام(ره) نیز ندای وحدانیت در آسمان انسانیت بود که همه قلوب آسمانی را مجذوب می‌نمود تا جهان تکوین شده بر توحید از ماسوای توحید رهایی یابد. آن امام بزرگ فرمود: شعار نه شرقی و نه غربی شعار اصولی انقلاب اسلامی است و کسی گمان نکند که این شعار، شعار مقطعی است که این سیاست ابدی مردم ما و جمهوری اسلامی ما و همه مسلمانان سرتاسر عالم است چراکه شرط ورود به صراط نعمت حق، برائت و دوری از صراط گمراهان است که در همه سطوح و جوامع اسلامی باید پیاده شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: دشمن مستکبر در صحنه پس از انتخابات در بالاترین سطح سیاسی به حمایت از آشوبگران برخاست و تصویب بودجه‌ای برای براندازی نظام سیاسی ایر ان را رسماً اعلام و به جاسوسی بر ضد نظام ایران اعتراف کرد، در این میان بعضی از افراد قدرت‌طلب به گمان آنکه با کمک بیگانگان و دشمنان امام(ره) و نظام اسلامی می‌توانند به مطلوب و خواسته‌های نامشروع خود نائل آیند، ورود دشمن در فضای داخلی کشور را مغتنم شمردند وبه آنها کمک کرده یا از آنها کمک گرفتند و وقیحانه آثار مخرب دخالت بیگانگان را انکار یا ناچیز شمردند. اما این همه توطئه در هم تنیده به کجا انجامید؟ آیا جز این شد که مردم ایران را هوشیارتر کرد و بر امواج مقاومت مردم در برابر دشمنان افزود؟

ایران امروز با رهبری حکیمانه جانشین صالح و بادرایت حضرت امام خمینی(ره) و باحضور میلیون‌ها عاشق در صحنه‌های داخلی و خارجی دفاع از انقلاب اسلامی استوارتر از همیشه به آینده‌ای پر از مجد و عظمت اسلامی می‌اندیشد. دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357، ملت مؤمن، خداجوی، فداکار و با بصیرت سرزمین پهناور ایران اسلامی، سجده شکر در آستان ربوبی بسایند و با خلق صحنه‌های حماسی دشمنان خسته را مأیوس‌تر سازند و گام در سی و دومین سال برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان بارقه‌‌ای از انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) گذارند.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران این روز بزرگ را گرامی داشته و تکریم و تعظیم آن را فریضه‌ای مقدس و والا می‌داند و از تمامی طلاب مدارس علمیه خواهران و مسئولین و اساتید محترم مدارس و مناطق دعوت می‌کند تا با حضور پررنگ خود همچون همیشه بر شکوه وعظمت آن بیفزایند و تا تحقق آرمان‌ها و اهداف بلندی که آن امام فرزانه برای ملت ترسیم نمود با پیروی از رهنمودهای نورانی نایب روح‌الله، روح الامین انقلاب اسلامی، ‌رهبر مدبر و حکیم حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی که در مسیر عزت و عظمت ملت ایران پرچمدار اندیشه وسیره امام بزرگوار است و همچنان ثابت و استوار در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلام ناب محمدی(ص) به مبارزه با کفر جهانی ادامه خواهد داد، راه خود را ادامه دهند. /916/د102/ع

ارسال نظرات