۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۷۴۹۵۰۱
امام جمعه موقت کاشان:

حمله آمریکا و انگلیس به یمن بی پاسخ نخواهد بود

حمله آمریکا و انگلیس به یمن بی پاسخ نخواهد بود
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: حمله آمریکا و انگلیس به یمن بی پاسخ نخواهد بود و یمن چنان درسی به ائتلاف آمریکا بدهد که در تاریخ برای همیشه ثبت و ضبط و ماندگار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب در جلسه تفسیر قرآن که در مسجد آیت الله رضوی کاشان برگزار شد، با محکوم کردن حمله آمریکا و انگلیس به یمن گفت: حمله به یمن یکی از بزرگترین اشتباهات تاریخی آمریکا است.

به گفته وی حمله آمریکا و انگلیس به یمن بی پاسخ نخواهد بود و مجاهدان یمنی چنان درسی به ائتلاف آمریکا بدهند که در تاریخ برای همیشه ثبت و ضبط و ماندگار شود.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: آمریکا و انگلیس با حمایت هلند، کانادا، بحرین، استرالیا و ایادی دیگر دنیای استکباری با حمله هوایی و دریایی به یمن کار خطرناکی کردند که می‌تواند منطقه را به آتش بکشد.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اسارت تفنگداران آمریکایی توسط سپاه پاسداران افزود: اقدام متجاوزانه آمریکا و انگلیس در حمله به یمن بی پاسخ نخواهد بود.

وی بر حمایت از مردم یمن تأکید کرد و با اشاره به اینکه هدف رژیم اشغالگر قدس به حاشیه بردن تهاجم به مردم غزه است، اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که جنایت‌های آن‌ها فراموش شود تا به جنایت خود ادامه دهد.

امام جمعه موقت کاشان افزود: حمله به یمن نشان دهنده شکست دشمن در جنگ غزه است، چرا که آن‌ها در هر دوره‌ای که از مقاومت شکست خوردند به جنگ افروزی وعملیات تروریستی روی آورده اند.

به گفته وی آمریکا و انگلیس با گسترش حمایت‌های خود از رژیم صهیونیستی به دنبال انحراف افکار عمومی جهان از جنایت‌های این رژیم جعلی و جنایت‌کارعلیه مردم فلسطین هستند.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه آمریکا و انگلیس نیز مانند عربستان در باتلاق یمن گرفتار خواهد شد، افزود: آمریکا و انگلیس فکر نکنند با حمله به یمن کاری از پیش خواهند برد، بلکه در باتلاق یمن گرفتار خواهند شد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: همانگونه که عربستان نتوانست در یمن به اهداف خود برسد و مجبور به عقب نشینی شد همین سرنوشت هم برای آمریکا و انگلیس رقم می‌خورد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات