۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۷۴۹۵۴۱

پافشاری یمنی‌ها بر نبرد یاری رساندن به غزه پس از تهاجم به این کشور

پافشاری یمنی‌ها بر نبرد یاری رساندن به غزه پس از تهاجم به این کشور
تهاجم آمریکا و انگلیس به یمن فقط باعث شد پافشاری مردم این کشور بر ادامه نبرد یاری رساندن به غزه، بیشتر شود.

شبکه المنار گزارش داد: تهاجم آمریکا و انگلیس به یمن فقط باعث شد پافشاری مردم این کشور بر ادامه نبرد یاری رساندن به غزه، بیشتر شود.

در صنعا و دیگر شهر‌های یمن، شرکت کنندگان در راهپیمایی میلیونی بر یاری رساندن به غزه تا زمان پیروزی بر متجاوزان و نیز بر حمایت از نیرو‌های مسلح یمن تاکید کردند.  «خون ما گرانبهاتر از خون شما نیست» این پیام یمنی‌ها برای ملت فلسطین است. شرکت کنندگان در راهپیمایی میلیونی در میدان السبعین صنعا که پس از تهاجم آمریکایی- انگلیسی علیه یمن صورت گرفت، بر این پیام تاکید کردند.

شهروند یمنی می گوید: پیام ما برای آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی آن است که به خواست خدا شما را از منطقه عربی و همه خاورمیانه بیرون خواهیم کرد.

محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنرانی خود در این راهپیمایی تاکید کرد یمن پشتیبان و حامی فلسطین باقی خواهد ماند و آمریکا دشمن ملت‌هاست و در راس هرم تروریسم قرار دارد. 

وی گفت: موضع گیری امروز ما برای حمایت از اهالی غزه و یاری رساندن به برادران در غزه است. ائتلاف امروز شما برای حمایت از کشتیرانی نیست، زیرا این یمن است که از کشتیرانی حفاظت می‌کند. آمریکایی‌ها اوضاع را در دریای سرخ شعله ور می‌کنند و آن را به پادگان نظامی تبدیل کرده اند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای به سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله، اختیار کامل دادند تا همه تدابیر بازدارنده را اتخاذ کند. در این بیانیه تاکید شده است تهاجم آمریکایی- انگلیسی برای حمایت از رژیم صهیونیستی و جلوگیری از حمایت یمنی‌ها از غزه بود.

عبدالقادر الاهدل عضو اتحادیه علمای یمن گفت: حمایت و استقبال خود را از نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» اعلام می‌کنیم و به رهبر خود (دبیرکل انصارالله) اختیار کامل می‌دهیم تا تصمیم مناسب را در این نبرد مقدس اتخاذ کند.

المنار در پایان گزارش خود تاکید کرد که تهاجم آمریکایی- انگلیسی، فقط باعث شد پافشاری یمنی‌ها بر حرکت در مسیر نبرد فتح موعود و جهاد مقدس بیشتر شود.

برچسب ها: یمن غزه تهاجم
ارسال نظرات