۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۴۹۵۷۴
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان: 

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است
حجت الاسلام غلامی گفت: دهه فجر فرصتی تبیین دستاوردهای انقلاب است و در این راستا باید از ظرفیت های موجود استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، عصر امروز در نشست با فرمانده لشکر ۸۴ پیاده لرستان در راستای برنامه ریزی ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: بهره مندی از فرصت ها در راستای تبیین ارزش ها و بیان دستاوردهای انقلاب ضروری است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به فعالیت کمیته های مختلف ستاد دهه فجر اشاره کرد و افزود: این کمیته ها باید با هم تعامل و همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه نیروهای ارتشی در قلب همه ملت جای دارند، گفت: رشادت ها و خدمات صادقانه آنها در مقاطع و عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: امید است کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لرستان همچون سنوات گذشته همکاری سازنده و موثر با این ستاد داشته باشند.

خوش کنار، فرمانده لشکر ۸۴ لرستان نیز در این نشست بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان و موجودیت خود تحت فرماندهی مقام معظم رهبری آماده دفاع از ارزش های انقلاب است و تاکنون از این مسیر منحرف نشده است.

خوش کنار عنوان کرد: لشکر ۸۴ پیاده لرستان آمادگی کامل برای حضور اثربخش، مفید و پرشور در برنامه های ستاد دهه فجر سال جاری را دارد.

 وی اظهارکرد: کمیته لشکر ۸۴ پیاده استان در سایه تعامل، همفکری و همکاری بدون شک در اجرای برنامه های دهه فجر ایفای نقش خواهد کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات