۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۷۴۹۵۸۱

دوره آموزشی «عصر روایت ها» در دانشگاه رضوی برگزار شد

دوره آموزشی «عصر روایت ها» در دانشگاه رضوی برگزار شد
دوره آموزشی عصر روایت ها با هدف آشنایی طلاب و دانشجویان به ابزار کاربردی فعالیت رسانه ای در گستره شبکه های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، بی گمان از مهم ترین وظایف طلاب و روحانیون، تبلیغ مفاهیم اسلام ناب در سطح جوامع است از سوی دیگر گسترش رسانه های اجتماعی،  بستر گسترده و پتانسیل عظیمی را برای رساندن مفاهیم در جهان فراهم آورده است که ضرورت حضور در این فضا را نشان داده است.

70 درصد مردم دنیای امروز، با نگاه به مانیتور گوشی و رایانه و تلوزیون دانسته ها،  عقاید و ارزش های مورد نظر خود را دریافت می کنند از این رو قرار گرفتن در کنار توده های اجتماعی یکی از لازمه های مهمِ تبلیغ و انتقال مفاهیم به مردم است.

بر این اساس با توجه به جایگاه ویژه رسانه ها، دوره ای تحت عنوان عصر روایت ها از سوی کانون راوی رضوان دانشگاه علوم اسلامی رضوی تدوین و با همکاری مرکز معرفت و مهارت دانشگاه برگزار شد.

در بخش مبانی این دوره مباحث تاریخ اجتماعی و تحیلی رسانه های دنیا، روش نقد و تحلیل رسانه ها، رژیم مصرف رسانه ای، مهارت های تولید رسانه ای توسط دکتر مسعودی و دکتر مهربانی فر آموزش داده شد.

در بخش ابزارها، مبانی هوش مصنوعی، محیط نرم افزار فتوشاپ و محیط نرم افزار پیکسل لب از سوی آقای رستم نیان و آزادی ارائه شد./933/

جواد رستمی
برچسب ها: دوره آموزشی روایت
ارسال نظرات