۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۷۴۶۶۴۶

کارگاه آشنایی با کتابخانه دیجیتال و نرم افزار های اسلامی برگزار شد

کارگاه آشنایی با کتابخانه دیجیتال و نرم افزار های اسلامی برگزار شد
کارشناس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه رضوی در کارگاهی برای پردیس خواهران دانشگاه رضوی به معرفی وتوضیح کتابخانه دیجیتال وطریقه استفاده از نرم افزار های اسلامی پرداخت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام محمودزاده، کارشناس مرکز رشد و نوآوری معاونت پژوهش دانشگاه رضوی در کارگاهی در سالن جلسات پردیس خواهران این نهاد علمی فرهنگی گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی قریب به 5 هزار منبع الکترونیکی جمع آوری کرده که می توانیم به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار بدهیم.

کارشناس مرکز رشد و نوآوری معاونت پژوهش دانشگاه رضوی افزود: نرم افزار های الکترونیکی داخلی و خارجی زیادی تهیه شده که علاقمندان و اهل تحقیق و پژوهش می توانند از این منابع در دانشگاه بهره مند شوند.

وی ادامه داد: صوت و تصویر بسیاری از اساتید مجرب حوزوی و دانشگاهی برای تمامی دروس حوزوی وغیره ذخیره شده و دانشجویان می توانند از آنها امکان نیز استفاده کنند.

کارشناس مرکز رشد و نوآوری بیان داشت: سامانه کتابخانه دانشگاه رضوی تا یک ماه قبل نرم افزار کاوش بود، اما اکنون تمامی  آنها به نرم افزار آذرسا منتقل شده است که در این کتابخانه الکترونیکی سرچ براساس کارکتر است.

وی افزود: این نرم افزار جدید کتاب های دانشگاه و کتاب های کتابخانه مرکزیآستان قدس رضوی را در اختیار دانشحویان قرار می دهد.

کارشناس مرکز رشد و نوآوری معاونت پژوهش دانشگاه رضوی در ادامه ضمن معرفی نرم افزار نور، شیوه استفاده از این نرم افزار را آموزش داد و پس از آن به آموزش نرم افزار جامع الحادیث پرداخت.

حجت الاسلام محمود زاده در پایان با ارائهwww.aparat.com/tamam313 از بارگزاری فایل تصویری آموزش معاجم لفظی نور و کتابخانه اهل بیت، word، اکسل، ویندوز و چند نرم افزار مرتبط و مورد نیاز دانشجویان خبر داد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات