۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۷۴۴۹۵۲

نشست هم اندیشی معاونت های پژوهش سپاه امام رضا و دانشگاه رضوی برگزار شد

نشست هم اندیشی معاونت های پژوهش سپاه امام رضا و دانشگاه رضوی برگزار شد
معاون پژوهش سپاه امام رضا(ع) ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی و بازدید از بخش مختلف در نشستی با معاون پژوهش دانشگاه پیرامون همکاری در زمینه پژوهش گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، معاونت دانش و پژوهش سپاه امام رضا(ع) ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی و بازدید از بخش مختلف و آشنایی با این نهاد علمی فرهنگی، در نشستی با معاونت پژوهش دانشگاه پیرامون ایجاد بستر همکاری و تعامل در زمینه پژوهش به گفت و گو نشستند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام روشن ضمیر، معاون پژوهشی دانشگاه به معرفی این نهاد علمی پرداخت و از فعالیت ها، موفقیت ها، رشته ها و ظرفیت بالای این نهاد علمی فرهنگی از زمان تاسیس تاکنون در زمینه های علمی فرهنگی و پژوهشی سخن گفت.

در ادامه به سوالات حضار از معاونت دانش و پژوهش امام رضا(ع) پاسخ داد و نسبت به تعامل و همکاری در زمینه پژوهش اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به ظرفیت خوب دانشگاه، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در زمینه طرح های تحقیقی و پژوهشی، از  همکاری دانشگاه با نهاد های مختلف در این زمینه سخن گفت و به لزوم فعالیت پژوهشی بروز و مورد نیاز جامعه در کنار پژوهش های علمی بنیادین تاکید کرد.

حجت الاسلام روشن ضمیر با اشاره به مردمی بودن و فعالیت های اجتماعی و تبلیغی درصد بالایی از اعضای هیئت علمی دانشگاه و نیز حضور آنها در جامعه و آشنایی با مشکلات و معضلات روز، بر اثرگذاری پژوهش های خروجی تاکید کرد.

در پایان مقرر شد جلساتی پیرامون عقد تفاهم، استفاده از ظرفیت های هردو مجموعه و توان پژوهشگران آنها در راستای فعالیت های پژوهشی مدنظر برگزار شود./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات